Gamiss wspiera zegarkomaniaczki

21:34

Hej :)
Moja kolekcja zegarków jest całkiem spora. Spokojnie z dwadzieścia sztuk naliczę,  jednak jeszcze mi mało. Gdy robię zakupy i widzę zegarki, nie zastanawiam się tylko dodaję kolejny do koszyka.  Chyba nie długo przez to zbankrutuje haha :D Ostatnio robiłam zakupy w sklepie Gamiss i oczywiście nie mogłam obejść się bez zajrzenia w dział zatytułowany "watch". Postanowiłam, że wybiorę kilka z nich i pokaże wam. Kto wie, może zarażę was moim uzależnieniem?

 

klik/klik/klik

 

klik/klik/klik



klik/klik/klik

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Śliczne!
    Obym się nie uzależniłam, bo naprawdę nie mam gdzie już trzymać biżuterie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety należę do tych osób, które kochają zegarki. Tylko ja to z grubej rury lubię: Casio baby-g w każdym wydaniu. Mam jeden,na który w liceum odkladalam, bo ceny kosmiczne. I eleganckich przez to nie mam. Lubię sportowe. Ale na szczęście mam i takie, które do pracy się nadają. Najgorzej, że wciąż mi mało. Nie rób więcej takich recenzji. Bo zaś nie wiem, co wybrać hahaha 😜

    OdpowiedzUsuń
  3. Dla mnie zaczyna się udzielać zbieractwo haha mój mąż kolekcjonuje zegarki i chyba ja zacznę.

    OdpowiedzUsuń
  4. Rzeczywiście, zegarkami Gamiss nie można pogardzić, mam jeden i sprawuje się idealnie ♥
    http://ysiakova.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy najbardziej mi się podoba ♥

    OdpowiedzUsuń
  6. Wow ile wspaniałych zegarków, najbardziej spodobał mi się chyba ten w odcieniu rose gold :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też mam sporą kolekcję zegarków, a teraz zamówiłam kolejne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zdecydowanie pierwszy najbardziej w moim guście;>

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama nie wiem, który podoba mi się najbardziej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Sama nie posiadam żadnego zegarka, ale bardzo mi się podobają jako dodatek do stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam jeden zegarek, ale za to porządny, jeśli chodzi o takie gadżety to nasza wizytówka i trzeba wybierać mądrze ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się ten z paskiem w kratkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Pierwszy zegareczek najładniejszy jak dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo lubię nosić zegarki, mam ich sporą kolekcję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie lubię nosić zegarków.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię zegarki. Dobrze dobrany, będzie świetnie dopełniał każdą stylizację :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nie noszę zegarków, nie lubie. ale niektore są sliczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudowne te zegarki. Kilka naprawdę bardzo mi sie podoba. Mojej córce oczywiście drugi wpadł w oko

    OdpowiedzUsuń
  19. ile pięknych zegarków, ten z paskiem w krate wygrywa :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet mi nie mów, uwielbiam zegarki... ostatnio jednak postawiłam na jakość albo unikalność...
    pozdrawiam serdecznie z nad filiżanki kawy:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten rosegold PIĘKNY, albo nie IDEALNY!!

    OdpowiedzUsuń