Vabun, czyli perfumy od Radosława Majdana i Małgorzaty Rozenek-Majdan

16:40

O Radku Majdanie bądź Małgorzacie Rozenek-Majdan słyszał każdy z nas. Zazwyczaj kojarzą nam się oni z telewizją. Mało kto, kojarzy ich także z perfumami. Ja wraz z mężem miałam okazję przetestować zapachy od państwa Majdanów i dziś przychodzę do was właśnie  z ich recenzją.


Do testów dostaliśmy:
  • Vabun for Lady No 1  
  • Vabun Sport
  • Żel pod prysznic z serii Gold


W dzisiejszym poście skupię się, jednak tylko na damskich perfumach, ponieważ o męskiej wersji mogliście już wcześniej przeczytać na moim  blogu (tutaj).


Vabun for Lady No 1 to perfumy stworzone przez Radosława Majdana dla jego żony Małgorzaty. Zapach ten jest osobiście przez nią polecany i rekomendowany. Jego nuty zapachowe to:

Nuta głowy: bergamotka, cytryna, jabłko, brzoskwinia, zielone nuty.
Nuta serca: irys, jaśmin, paczuli.
Nuta bazy: ambra, mech dębowy, leśne nuty, wanilia, białe piżmo.


Sądzę, że perfumy te nie przypadną każdej kobiecie do gustu. Zapach ten idealnie nada się dla Pań, które lubią zarazem ciepłe, słodkie oraz ostre aromaty. Perfumy te na pewno spodobają się kobietom, które są na co dzień odważne i lubią nietuzinkowe zapachy. Sam flakonik jest dość prosty, ale zarazem elegancki. Jest on wykonany ze szkła. Przyznam, że jest ono trwałe. Mój synek raz dorwał się do nich i upuścił flakonik na podłogę. Jak możecie zobaczyć na powyższych zdjęciach, perfumom nic się nie stało. Na plus jest także trwałość zapachu. Na ciele jest wyczuwalny od rana aż do późnego wieczoru i kąpieli. Na ubraniach  czułam go jeszcze następnego dnia. Przyznam, że było  to dla mnie duże zaskoczenie, bo spodziewałam się góra kilkugodzinnej trwałości. Podsumowując, perfumy oceniam na 10/10.
PS. Produkty znajdziecie sklepie internetowym oraz w sieci drogerii Hebe i salonach mody męskiej Pako Lorente.

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Fantastic perfum! Great post darling, so nice and interesting! Lovely!
    Have a nice day! ♥

    New post is on my blog!
    Visit me, Malefica

    OdpowiedzUsuń
  2. znam te perfumy. dla mnie zapach no 1 jest za mocny, wole no 5 - jest bardziej dziewczęcy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooooo interesujące nuty zapachowe mają, musze przyznać !

    OdpowiedzUsuń
  4. ja lubię oryginalne zapachy, na co dzień stosuję aliena i angel więc bardziej ekstremalnie być już nie może :) w swojej kolekcji miałam już kontrowersyjny zapach kenzo jungle elephant

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama ma te perfumy i dla niej sa swietne natomiast dla mnie zdecydowanie za mocne :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Chetnie bym wyprobowala te zapachy, tym bardziej że myslalam, ze sa tylko meskie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje ulubione perfumy od Małgosi. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja wcale nie oceniam 10/10 i nie czułam na ubraniach tych perfum na drugi dzień wręcz przeciwnie...

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie miałam nigdy tych perfum, ale jestem ciekawy ich zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja wolę drugą wersję zapachową tych perfum, ale cała marka jest fantastyczna

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci wersji no1, mam no 5 a zdecydowanie to 1 idealnie trafia w moje nuty zapachowe.

    OdpowiedzUsuń
  12. BArdzo lubię te perfumy. Trwałość jest na wysokim poziomie

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten zapach ale niestety on mi go gustu nie przypadł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nawet nie wiedziałam, że mają oni swoją linię zapachową. Muszę gdzieś zobaczyć jak pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Na pewno jak znajdę te perfumy w jakiejś drogerii to sobie powącham bo jestem ciekawa czy mi się spodobają :>

    OdpowiedzUsuń
  16. Perfumy tej pary stają się coraz bardziej popularne

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię perfumy od Vabun. Mają piękny zapach. Każdy może znaleźć idealny dla siebie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam tę wersję damską i za przeproszeniem, dupy nie urywa jak dla mnie, za to męskie <3 idealne

    OdpowiedzUsuń
  19. Perfumy wyglądają naprawdę bardzo ciekawie. Nigdy ich nie używałam, ale na pewno kiedyś zamówię choć jeden flakonik, tym bardziej, że spotkałam się z samymi dobrymi opiniami.

    OdpowiedzUsuń
  20. Perfumy damskie No.1 na pocatku sa bardzo intensywne. Ale po czasie sa calkiem przyjemne. Chociaz po recenzjach wiem, ze 5-tka jest duzo delikatniejsza.

    OdpowiedzUsuń
  21. mój uwielbia vabun sport. własnie mojemu się perfum kończy i mi truje, ze mam mu kupić kolejny taki sam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Obawiam się, że ten zapach może nie pasować do mnie, ale musiałabym sprawdzić je na żywo :)

    OdpowiedzUsuń
  23. One są dostępne w Hebe? Nie miałam pojęcia, przy najbliższej okazji muszę sprawdzić ten damski zapach;D

    OdpowiedzUsuń
  24. Znam zapach ale kompletnie nie moje nuty i nie polubilismy się. Wolę jednak te kwiatowo owocowe lub świeże

    OdpowiedzUsuń
  25. Nigdy nie miałam okazji korzystać z tych perfum. Chętnie przekonalabym się jak pachną

    OdpowiedzUsuń
  26. Mam Lady no 5 i uwielbiam :) Luby ma SPORT i tez bardzo lubi

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam połączenie słodyczy ze świeżością, więc myślę, że ten zapach przypadłby mi do gustu!

    OdpowiedzUsuń
  28. Muszę w końcu zamówić te perfumy! Z opisu wygląda na to, że je bardzo polubię a trwałość perfum to dla mnie i zapewne każdego z nas podstawa pomocna przy zakupie :)

    OdpowiedzUsuń