Ubierz swoje maleństwo z Popreal

20:43

Matki ścigają się jak podczas wyścigu szczurów. Każde chce by jej dziecko, było najlepiej ubrane, najładniejsze i jak najbardziej popularne. Co drugie konto, na które trafiam to instamatka. Każde dziecko, które widzę, jest ubrane jakby właśnie wyszło od dziecięcego stylisty. Przyznam, że ja także zaczynam się powoli wkręcać w ten cały wyścig. To chyba nic dziwnego w dzisiejszym świecie, gdzie internet i like są dla niektórych tak samo ważne, jak rodzina. By moja córka miała szansę wybić się już za małego, zaczęłam poszukiwać dla niej modnych ubranek. Znalazłam bardzo fajne w sklepie Popreal. Postanowiłam, że pokażę wam w dzisiejszym poście, co mi się spodobało.

 

link/link/link





Słodkie prawda?  Do tego cena jest kusząca.  Oprócz tego typu ubranek znajdziecie tam także komplety dla matki i dziecka, rodzeństwa lub całej rodziny (cute baby clothes and mother daughter matching swimwear)

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Pierwszy raz sie spotykam z rzeczami dla dzieci w poscie a wiec ciekawie :) sliczne ubranka :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie ogladam profili Instamatek, ktore probuja z swoich dzieci robic przedmiot zachwytu innych. Ja staram sie aby moje dziecko bylo ubrane jak najlepiej i lubie Martynke stroic, ale nie chwale sie tym co chwile w sieci.
    Ten sklep bardzo mi sie podoba i juz nie moge sie doczekac az z niego skorzystam: )

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie mam maleństwa ale te ubranka są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  4. Great selection, so lovely and interesting! Like it!
    Have a nice weekend dear friend! ♥

    Malefica

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziecka nie mam, ale ta sukienka w tropikalne motywy jest świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. So cute clothes! The swimmwear is so lovely. Do you want to follow each other? - let me know :)!

    OdpowiedzUsuń