Czy warto zakupić lakiery hybrydowe od Vasco Nails?

18:00

Lakiery hybrydowe powoli wypierają zwykłe. Są oczywiście osoby, które nadal sięgają po te tradycyjne. Ja też do nich należę, ale używam ich sporadycznie i jak już to do paznokci u stóp, ponieważ na dłoniach trzymają mi się bardzo krótko. Stałam się fanką hybryd. Uczę się je wykonywać od jakiegoś czasu. Nie zawsze wychodzi mi to idealnie, ale ważne są chęci prawda? Cieszę się, jak do mojej kolekcji trafiają nowe kolory, bazy i topy, dlatego na mojej twarzy pojawił się uśmiech, kiedy wśród upominków z sierpniowego spotkania blogerek w Białymstoku znalazłam paczuszkę od Vasco Nails.



W paczce znalazłam:

  • Bazę Base elastic,
  • Top,
  • Lakier hybrydowy z kolekcji Shine&Shade o nr. 302,
  • Lakier hybrydowy z kolekcji Lollipop o nr. 811;

Swoją recenzję zacznę od lakierów hybrydowych. Ich kolory bardzo przypadły mi do gustu. Nr 302 to piękny, delikatny róż zbliżony do koloru skóry, na co wskazuje jego nazwa. Kolor jest bardzo zbliżony do tego pokazanego na zakrętce. Konsystencja lakieru jest średnio gęsta. Pełne krycie uzyskujemy po nałożeniu dwóch warstw lakieru. Pędzelek jest dość szeroki, ale manewrowało mi się nim bardzo łatwo. Owszem czasami zalałam skórki, ale nie zdarzało się to często.


Kolejny kolor ma numer 811. Jest to jasna pomarańcza. Niestety w przypadku tego lakieru kolor w rzeczywistości odbiega od tego na zakrętce. Trochę szkoda, bo ten z opakowania bardziej mi się podoba. Do pełnego krycia tego lakieru potrzebujemy aż trzech warstw. Pędzelek jest taki sam jak w przypadku poprzednika. Co do konsystencji to jest on rzadszy od poprzedniego lakieru, przez co ciężej mi się z nim pracowało.


Teraz przejdźmy do bazy i topu. Baza base elastic jest elastyczna i trwała. Bardzo łatwo rozpuszcza się w acetonie. Moja płytka paznokciowa jest w kiepskim stanie. Mimo to manicure, dzięki tej bazie trzyma się o wiele dłużej. Producent twierdzi, że baza nadaje się do przedłużania paznokci. Nie próbowałam jeszcze ich przedłużać nią, ale jeśli znajdę chwilę, to wypróbuję i dam wam znać na instastory, jak to wygląda. 


Top ma gęstą konsystencję oraz dość szeroki pędzelek. Nakładanie go nie sprawia żadnych trudności. Oczywiście jest to zwykły top, więc po skończeniu manicuru trzeba przetrzeć paznokcie cleanerem. 


Trwałość manicuru wykonanego produktami od Vasco Nails oceniam na ocenę celującą. Paznokcie hybrydowe najczęściej mogłam nosić max. do tygodnia, bo zaczynały wyglądać nieestetycznie oraz odchodzić. Używając produktów Vasco Nails paznokcie nosiłam dwa tygodnie i mogłabym nosić jeszcze dłużej, gdyby nie fakt, że moja wyobraźnia miała już pomysł na kolejną stylizację paznokci :)

Znacie produkty od Vasco? Jak wam się sprawdzają?

PS. Zastanawialiście się kiedyś komu przysługuje odszkodowanie z oc? Jeśli tak, to mam dla was odpowiedź. Takie odszkodowanie przysługuje każdemu poszkodowanemu, który nie był sprawcą wypadku. Czyli każdy uczestnik zdarzenia, jakim jest wypadek samochodowy, jeśli w żaden sposób nie przyczynił się do jego zaistnienia, może złożyć roszczenie do ubezpieczyciela, u którego sprawca miał wykupione oc.

You Might Also Like

8 komentarze

  1. Z tej marki nie miałam jeszcze hybryd. Aktualnie najczęściej sięgam po hybrydy Eveline. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolory ładne, ale trzy warstwy do pełnego krycia to za dużo dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam takich lakierów, ale widać, że są warte uwagi.

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie zawsze hybryda wytrzymuje tylko tydzień,a później odchodzi, ale może te by się lepiej sprawdził skoro u ciebie było dotychczas podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem oczarowana produktami marki Vasco-Nails! <3
    Zaprezentowane kolorki bardzo mi się podobają, idealne dla mnie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Spodobał mi się kolor pomarańczowy taki żywy. Ale inne kolory też są sliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. nigdy nie słyszałam o tej firmie, ale wydaje się być fajna !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. dla mnie warto, znam i bardzo lubię

    OdpowiedzUsuń