Jak ułożyć książki na półce?

20:13

Cześć Kochani

Zaczęliście już wiosenne porządki? Ja właśnie dziś się za nie zabrałam. Przy okazji wypakowałam pozostałe rzeczy z kartonów, które walały się po piwnicy. Przez to okazało się, że mam całkiem sporo książek. Serio nie przesadzam, bo kolekcja jest naprawdę duża. Do tego jeszcze dochodzą książki z biblioteki. Miałam problem z ich ułożeniem, bo niestety mam mało miejsca, ale w końcu się udało.  Dzięki tym porządkom postanowiłam napisać dla was post właśnie na temat sposobów układania książek na półce.

źródło: grafika google


Pierwszy sposób to ułożenie książek kolorystycznie. U mnie to by się akurat nie sprawdziło, bo każda książka jest z innej bajki, ale jeśli macie sporo opowieści w jednym kolorze to moim zdaniem będzie to wyglądać fantastycznie. Dodatkowo, jeśli macie małe mieszkanie będzie to taką jakby dekoracją, na której na  pewno nie jedna osoba zawiesi oko.

źródło: google grafika

Ułożenie według wielkości to moja kolejna propozycja. To właśnie na tę wersję się zdecydowałam. Takie ułożenie przypomina mi bibliotekę. Tylko że ta jest tylko nasza i w domowym zaciszu. Co jednak zrobić by książki tak ułożone nam się nie przewracały? Z pomocą przyjdzie nam podpórka do książek. Ich wybór jest ogromny. Możemy przebierać w kolorach oraz wzorach. Na pewno dopasujecie coś do wystroju swojego mieszkania.


źródło: grafika google

Moja ostatnia propozycja to ułożenie frontem. Jest to sposób ułożenia raczej dla osób posiadających mniej książek lub ogromne mieszkanie. Idealnie także wpasuje się w wystrój pokoiku dziecięcego. Na pewno takie ułożenie będzie cieszyć wzrok i tak jak opcja pierwsza może posłużyć także za dekoracje.

Który sposób ułożenia podoba wam się najbardziej?

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja mam podobnie jak Ty- każda książka z innej ''parafii'', więc sprawdza mi się ułożenie wielkościowo ;) Ale i tak tego nikt nie widzi, bo książki mam w zamkniętej witrynie ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog
    Mój Instagram
    Kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam mało książek gdyż większość jakie czytałam zwyczajnie sciagalam w wersji pdf na telefon :) jednak muszę szczerze przyznać że nie przykladalam nigdy wagi do tego jak one sa ułożone ale trzecia opcja mi się najbardziej podoba :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń