"Jedyna taka choroba" E. Zdebska

13:15

Cześć :)

Ostatnio na tym blogu relacjonuje coraz więcej książek. Mam nadzieje, że ta tematyka wam się podoba i że dzięki mnie odkryliście całkiem fajne książki. Dziś mam dla was kolejną książkową propozycję. Tym razem czas na recenzję książki E. Zdebskiej pod tytułem "Jedyna taka choroba". Jak myślicie, spodobała mi się ta historia? Żeby się tego dowiedzieć musicie przeczytać dalszą część postu.



Książka opowiada o Lisie, która jest zielarką. Profesja ta została jednak zakazana w królestwie, dlatego zostaje recepcjonistką w przychodni lekarskiej. Dziewczyna nie wyróżnia się z tłumu mieszkańców Doliny Rosa, ale to tylko pozory. Niespodziewanie spada na nią zadanie wyleczenia królewskiej córki z nieznanej choroby. Czy temu podoła?



W książce spotykamy także wątek miłosny. Nie liczmy jednak na jakieś erotyczne sceny. Nie ma nawet opisu pocałunku. Jak widzicie można napisać książkę nieprzesączoną erotyzmem (choć nie powiem, że takich nie lubię).


Dochodząc do końca recenzji pora stwierdzić, że książka niestety mi się nie spodobała. Jest to totalnie nie moja tematyka, ale miałam nadzieje, że mnie wciągnie. Czytało mi się ją bardzo ciężko. Dobrze, że stron nie było za dużo, wiec jakoś przez nią przebrnęłam.

Czytaliście tę książkę? Spodobała się wam?

You Might Also Like

1 komentarze