Zadbaj o swoje paznokcie z Chiodo

18:00

Hej :)

Chyba nie ma takiej kobiety na świecie, która nie chciałaby mieć pięknych, zadbanych dłoni. By takie były musimy je kremować, robić peelingi, sprzątać w rękawiczkach itp. Jednak sama pielęgnacja dłoni to nie wszystko. Na ich wygląd wpływa także to, jak prezentują się nasze paznokcie. Jedni lubią krótkie paznokcie, a drudzy długie, ale to nie ma tak naprawdę znaczenia. Chodzi przede wszystkim oto, by były one twarde i niełamliwe. Do tego dochodzi jeszcze ładny manicure. I to właśnie o tym drugim dzisiaj będzie mowa.

Stylizować swoje paznokcie możemy na wiele sposobów. Kolorów, pyłków oraz innych dodatków do paznokci aktualnie jest aż tyle, że czasami ciężko wybrać. Lubię przebierać w kolorach lakierów i testować produkty nieznanych dla mnie marek. Ostatnio zdecydowałam się wybrać lakiery i pyłki od Chiodo i dzisiaj zamierzam opisać wam właśnie ich działanie.



Do testów dotarły do mnie trzy lakiery z kolekcji Edyty Górniak oraz jeden z serii Soft New Formula. Oprócz tego w przesyłce znalazłam też dwa pyłki do paznokci. Recenzje zacznijmy może właśnie od tych pyłków, ponieważ o nich mogę wam powiedzieć najmniej. Jeszcze do niedawna nie umiałam ich w ogóle nakładać. Jednak ćwiczę i powoli wychodzi mi to coraz lepiej. Pierwszy z pyłków to Chameleon Brick o numerze 007. Najlepiej prezentuje się on nałożony na czarny lakier. Łatwo się wciera, tworząc piękny efekt kameleona. Niestety nie mam zdjęć stylizacji wykonanej z jego udziałem, ponieważ przez przypadek córka usunęła mi zdjęcia z telefonu. Drugi pyłek ma mniejszą pojemność i nazywa się Galaxy Mirror Northem Star nr 012. Tworzy efekt pięknej tafli na paznokciach. Spokojnie wytrzymuje dwa tygodnie bez żadnych przetarć. Szczerze mogę wam polecić te pyłki.




Teraz nadszedł czas na lakiery. Z serii Edyty Górniak trafiły do mnie numerki 725 i 798. Oprócz tych dwóch był jeszcze nudziak. Niestety nie pamiętam jego numerku i nie ma go na zdjęciach, bo zagubił mi się gdzieś w czasie wyprowadzki. Z nowej kolekcji dostałam lakier o numerze 206.

Zacznijmy może od lakierów z kolekcji Edyty Górniak. 725 to piękna, głęboka czerwień. Do pełnego krycia wystarczają dwie warstwy. Posiada długi pędzelek. Konsystencja tego lakieru jest gęsta. Bardzo łatwo się nim operuje i nie potrzeba dużej wprawy, by nie zalać sobie skórek. Na paznokciach prezentuje się pięknie i elegancko. Za to 798 to kolor trudny do opisania. Jest to jakby szarość wchodząca w butelkową zieleń. Inaczej się chyba nie da opisać tego koloru. Lakier posiada identyczne cechy jak jego poprzednik. Teraz czas na lakier z nowej serii, czyli 206 o nazwie Gold Water. Jest to piękny odcień niebieskiego. Do pełnego krycia potrzeba aż trzy warstwy. Jego pędzelek jest bardzo podobny do poprzedników. Natomiast konsystencja jest dość rzadka, przez co dość ciężko mi się z nim pracowało. Wolę zdecydowanie lakiery z pierwszej serii. Trwałość wszystkich produktów z Chiodo wynosi 2 tygodnie. Moim zdaniem to bardzo dobry czas.





Mieliście okazje poznać produkty tej firmy? Jak się wam sprawdziły?

You Might Also Like

1 komentarze

  1. ładne kolory lakierów oraz pyłki, nie miałam jeszcze produktów tej marki

    OdpowiedzUsuń