K.N. Haner- "Ring Girl"

19:38

Uwielbiam książki, które wciągają mnie już od pierwszych stron do tego stopnia, że jest mi ciężko je odłożyć na półkę, by potem dokończyć czytanie. Rzadko, kiedy jednak natrafiam na książki, które są na tyle ciekawe. Jednak znalazłam jedną autorkę, której powieści idealnie wpisują się w pierwsze zdanie, a jest nią polska autorka K.N. Haner. Recenzowałam już dla was jedną książkę Pani Kasi, a dokładnie tom drugi serii "Sponsor". Tym razem nadszedł czas na kolejną fantastyczną powieść, a jest nią "Ring Girl".


Główną bohaterką jest Eden. Jest to córka znanego boksera, który osiągnął międzynarodową sławę. Dziewczyna, jednak nie chce być postrzegana przez pryzmat kariery ojca. Próbuje odciąć się całkowicie od boksu i skupić się na studiach. Udaje jej się to, aż do czasu kiedy zakochany w niej przyjaciel zaprasza ją na galę boksu. Eden próbuje się wymigać od pójścia, ale dostaje od ojca dwa vipowskie zaproszenia na tę samą galę.

Na gali dziewczyna przypadkowo spotyka pretendenta do tytułu mistrza świata w boksie Logana "Dante" Johnsona, którego w dzieciństwie trenował jej ojciec. Chłopak nie pamięta, jednak kim jest Eden i to ją cieszy, ponieważ kiedyś jej ojciec był posądzony o podawanie dopingu Loganowi.


Logan także ma skomplikowane życie. Musi na niby spotykać się z dziewczyną, którą wynajął jego ojciec oraz spełniać jego chore ambicje. Jest to dla niego bardzo trudne. Kiedy zakochuje się w Eden, chce przeciwstawić się ojcu. Ten, jednak nie chce mu na to pozwolić i w końcu dzięki właśnie jemu wychodzi na jaw, czyją córką jest dziewczyna. Czy uda mu się jej wybaczyć, że nie powiedziała mu prawdy? Czy ich związek przetrwa pomimo kłamstwa?


Jeśli chcecie dowiedzieć się, jak wyglądają ich dalsze losy, to koniecznie musicie sięgnąć po tę książkę. Jak już pisałam wam na wstępie, jest to powieść, która niesamowicie wciąga od pierwszych stron. Osobiście przeczytałam ją w dwa dni.

Na sam koniec chciałabym podziękować K.N. Haner oraz Wydawnictwu Kobiecemu za możliwość przeczytania i zrecenzowania tej książki.

You Might Also Like

4 komentarze

  1. cudowna ksiazka. o wiele wiecej emocji niż drwal, czekam na wiecej czyli na wrzesien :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże to książka wprost dla mnie. Akurat szukałam czegoś nowego a tu proszę zaglądam do ciebie i już mam! Zaoraszam także do siebie mile widziana obserwacja ja też obserwuje :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. ooo to musi być super książka skoro tak szybko ją przeczytałaś, jest bardzo popularna w internecie

    OdpowiedzUsuń
  4. Dwa dni to szybko. Ja też lubię czytać w takim tempie, jak zacznę to mogę się nie odrywać od książki:).

    OdpowiedzUsuń