Jak tam u mnie?

19:22

Hej :)


Dzisiejszy post będzie mega luźny. Mam dla was kilka wiadomości. Najważniejszą z nich jest to, że jutro wyruszam do Warszawy. Wycieczka ta jest spowodowana moim występem w Pytaniu na śniadanie. Już we wtorek o 8:15 będziecie mogli usłyszeć co mam do powiedzenia na temat bycia matką mając tylko -naście lat. Będziecie oglądać? Oczywiście fotorelacja pojawi się na moim blogu.
Drugą wiadomością jest to, że ostatnio zdecydowałam się sobie zamówić kilka czapek na wish.com. Zamawialiście coś z tej strony? Mam nadzieje, że moje zamówienie przyjdzie szybciej niż podali na stronie. Trzecia i ostatnia sprawa to wasze pomysły na posty. Z chęcią dowiem się o czym chcielibyście przeczytać na moim blogu.
PS. Zapraszam was także na bloga utalentowanej Ani, która zrobiła mi zdjęcia z wcześniejszego i aktualnego posta.




You Might Also Like

11 komentarze

  1. Powodzenia w programie.
    Ja nie miałam okazji nigdy być w telewizji i jakoś nie żałuję bo przed występami zawszę mam tremę.
    Pozdrawiam
    http://take-a-pencil-and-draw-world-of-races.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety, będę w szkole, ale mam nadzieję, że PnŚ doda materiał na swoją stronę internetową.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  3. Super wiadomości. Powodzenia. Trzymam za Ciebie kciuki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki za program :D
    http://allegiant997.blogspot.com/2016/10/miejski-styl.html

    OdpowiedzUsuń
  5. No no no to bedę ogladać jesli czas pozwoli;) Fajna sprawa i ładne zdjęcia;)
    Powodzenia!

    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  6. Poświęcę się i wstanę tak wcześnie żeby Ciebie obejrzeć, bo jestem bardzo ciekawa i trzymam kciuki!
    Obserwuję i zapraszam do siebie :)
    https://secretsofcosmetology.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Czekam na fotorelację w takim razie :)

    Nowy post. Zapraszam.
    http://okiem-nastolatki.blogspot.co.uk/2016/10/love-yourself.html

    OdpowiedzUsuń
  8. Cóż ja sadze ze raczej bycie matka w wieku nastoletnim to nie jest powód do dumy tylko głupota i lekkomyślność. Sorki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powodem do dumy jest to, że nie odstajemy od innych matek

      Usuń