Haul zakupowy Biogo

19:48

Hej :)
Niedawno dostałam paczuszkę od Biogo. Jesteście ciekawi co się w niej znalazło?



Postanowiłam, że tym razem wybiorę sobie kilka kosmetyków i tak do moich rąk wpadło:





Naturalny olej ze słodkich migdałów- pomyślałam, że będzie idealny do relaksacyjnej kąpieli czy pielęgnacji skóry.
Krem do ciała z Organic Shop- skusiłam się na niego, ponieważ słyszałam o nim wiele pozytywnych opinii.
Żel do higieny intymnej- zakupiłam go, ponieważ mój poprzedni się kończył.
Odżywcza pomadka z peelingiem- moje usta są wiecznie suche i popękane. Mam nadzieje, że ta pomadka im pomoże.

Oprócz kosmetyków zakupiłam także artykuły, które kończyły się w domu, czyli płyn do mycia naczyń, płyn do prania oraz mleko kokosowe.






You Might Also Like

9 komentarze

  1. oo super. gratulacje ! :) swietne produkty

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie słyszałam o tej firmie :o
    ale wydają sie dość ciekawe te produkty ^^
    -Mój blog-

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne produkty :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz słysze o tych produktach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz o nich słyszę tak samo jak przedmówczynie. Mam drobne uwagi. Dobrze by było gdybyś napisała to i owo w tym poście o tej firmie i trochę więcej o kosmetykach. Zdjęć nie rób na dywanie. Postaraj się znaleźć w domu jakieś jednolite tło na którym zdjęcie ładnie by wyszło,a od razu zdjęcia staną się bardziej atrakcyjne :) Zapraszam na bloga muzycznego https://muzyczne-rozkminy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do pierwszej uwagi to miałam opisać sklep, ale szczerze jakoś wypadło mi to z głowy. O kosmetykach będzie oddzielny post jak je przetestuje. Wynajmuje mieszkanie i mam je hm... dziwnie poustawiane. Jedyne dobre zdjęcia wychodzą na dywanie lub narożniku.

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Produkty mega fajne i nigdy nie słyszałam o tej stronce :)

    Pozdrawiam i zapraszam na nowy post!
    http://anjaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwszy raz słyszę o takiej stronce, a produkty wydają się być ciekawe :)

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ~Niezdara♥

    OdpowiedzUsuń