Infatable-Zone

19:29

Hej :)

Dzisiaj chciałabym wam przedstawić firmą Infatable-Zone. Nie byłam pewna współpracy z nimi, ale firma nalegała i się w końcu zgodziłam. Infatable-Zone działa na rynku od 2008 roku. Specjalizacją tego sklepu są dmuchane rzeczy. Ich oferta jest na prawdę ogromna i na pewno przypadnie większości do gustu, jednak ceny tych rzeczy nie są małe, a wręcz ogromne. Jednak na pewno większość tych rzeczy już widzieliście.



 W jej ofercie można znaleźć:

ZORB BALL


Wchodzi się do nich w całości. Można w nich na przykład biegać. Choć łatwe to raczej nie jest i kosztuje sporo energii, ale to na pewno super frajda.


BUBBLE SOCCER


Kule w które wchodzi się od pasa i gra w piłkę nożną. Na pewno ciekawe urozmaicenie gry. Może powstanie z tego nowa dyscyplina sportu?


INFATABLE  BOUNCER I INFATABLE SLIDE


Tych zabawek chyba nie muszę przedstawiać. Chodzi o pompowane zjeżdżalnie i dmuchane zamki. Choć nigdy się na tym sama nie bawiłam, ponieważ mój lęk wysokości dawał mi się w znaki to widziałam jaka to frajda dla innych dzieci. Teraz żałuje, że bałam się z tego skorzystać.


WATER GAME


Czyli wszystkie zabawki związane z wodą. Począwszy od trampolin wodnych przez kule wodne aż do materacy ciągnących przez motorówkę. Ja miałam okazję przetestować kulę wodną na dniach Zambrowa już kilka lat temu i było to nie do opisania. Czułam się jakbym chodziła po wodzie.


INFATABLE GAME


W ofercie sklepu jest także pełno dmuchanych boisk do gry, wyrzutni i namiotów.


Jest jeszcze więcej dmuchanych rzeczy, ale sporo by było wymieniać. Produkty te nie jest łatwo dostać, a szczególnie w Polsce. Tanie także nie są, ale na całe szczęście tych, których na nie stać mogą z nich  korzystać na różnych festynach. Ja osobiście uważam, że takie rzeczy to super zabawa i w głębi duszy marzę o takim dmuchanym zamku dla moich synów.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. na zamki dmuchane nigdy się nie jest za starym :D moja córcia nawet 2 lat nie miała jak sama wchodziła i zjeżdżała hehe :D .
    jakbym miała taki zamek to bym dziecka nie miała hehe .

    OdpowiedzUsuń
  2. Te rzeczy są świetne i pewnie umilają zabawę. poklikałam :)
    pozdrawiam :*
    Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :*

    OdpowiedzUsuń
  3. O jaaaa sama bym się pobawiła w takich dmuchanych zabawkach haha

    karolinamblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Firma oferuje naprawdę świetne rzeczy. Mnie też proponowali współpracę, jednak odmówiłam. Było by to tylko korzystne dla nich, bo co kupisz w tym sklepie za marne 15$?

    http://daruciaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Zorb ball. :D
    http://justlittlewhiner.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Swietna sprawa;) Pozdrawiam

    szanujwspomnienia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Zamki dmuchane lubię, ale takie kule wokół cała już nie za bardzo. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Zorb Balle są mega! Uwielbiam je!
    Mój blog♥
    Co powiesz na wspólną obserwacje?
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. pierwszy raz słyszę o tym sklepie :D
    Pozdrawiam,
    jestem-folta.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Słyszałam o nich. Nie ważne jak stara będę, ale dmuchane rzeczy to zawsze mnóstwo frajdy! :)

    Pozdrawiam
    Sara's City

    OdpowiedzUsuń
  11. Bym pograła w piłkę nożną z tymi kulami hehe :)
    Pozdrawiam http://aleex-k.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo fajne te kule :)
    No wiadomo na pewno nie tanie :D

    Zapraszam :D
    grlfashion.blogspot.com

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie zapoznam się z ich ofertą.
    Zapraszam na mini rozdanie- zaobserwuj-odwdzięczę się tym samym.

    OdpowiedzUsuń
  14. water game brzmi super! :))
    Byłabyś chętna na wspólną obserwację? daj znać u mnie, jeśli tak ;)
    pozdrawiam cieplutko :))
    https://igapaulina.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  15. Te rzeczy sa świetne!

    http://weruczyta.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń