Rodzynki w czekoladzie od BioIndygo

21:35

Hej :)
Ostatnio miałam okazje złożyć zamówienie w sklepie BioIndygo. Dzisiaj chciałabym wam przedstawić jeden produkt z tych, które wybrałam, a są to rodzynki w czekoladzie.



Zamówiłam je po to, aby porównać z rodzynkami w czekoladzie, które możemy dostać w każdym w sklepie i powiem wam, że jestem mega zaskoczona. Te rodzynki są mega pyszne. Moim zdaniem lepsze niż te ze sklepu, a w dodatku o wiele zdrowsze. Wiadomo, że jeśli ktoś uwielbia bardzo słodką czekoladę to mogą mu te rodzynki wpierw nie pasować. Jednak gdy chcemy dbać o siebie i odżywiać się zdrowo to są one idealną przekąską. Oczywiście wszystko z umiarem.


Skład: czekolada 50% (nieprażone ziarno kakaowca,cukier z kwiatu palmy kokosowej, tłuszcz kakaowy, wanilia Bourbon- zawartość masy kakaowej min. 65%), rodzynki 50%.

Jak już pisałam wcześniej moim zdaniem te rodzynki są przepyszne. W dodatku po składzie widać, że na prawdę są w 100% BIO. Moja ocena to 10/10. A jeśli wy chcielibyście zrobić zakupy w sklepie to mam dla was kod na -5%. Podczas zakupów wystarczy tylko wpisać: "gromek5".

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Ciekawy Post ;)

    https://mrkulfon.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. No jadłbym hehe;p
    Pozdrawiam


    Zapraszam do mnie: by Arek

    OdpowiedzUsuń

  3. Hej bardzo ciekawie pisany blog, widac, ze robisz to z pasja. A post bardzo fajnie sie czyta. Jesli zamierzasz kiedys przejsc na profesjonalne blogowanie i potrzebowal bys adres pod firme to zapraszam do nas. Wirtualny adres katowice to miejsce gdzie mozesz prowadzic wlasna dzialalnosc pod naszym adresem. Obczaj i jak sie spodoba dolacz do nas:


    Wirtualny Adres Katowice

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dawno nie jadłam rodzynek w czekoladzie. Tą recenzją narobiłaś mi smaku ^^ Post super :)
    Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Spoko post! Dawno nie czytałem czegoś tak dobrego! Zerknij tutaj https://krakow.coworking-centrum.pl/

    OdpowiedzUsuń