Dawka informacji i masa inspiracji

23:11

Hej :)
Dzisiaj post informacyjny z inspiracjami. Pierwsza sprawa jest taka iż wiecie, że założyłam kanał na youtubie. Mam sporo pomysłów na filmiki, ale także chciałabym wiedzieć co wy chcielibyście zobaczyć.






Następna sprawa jest taka, że choć w prowadzenie bloga wkładałam serce, teraz chce go włożyć jeszcze więcej. W tym chciałabym podziękować mojej motywacji (haha kocham Cię :*).





Zamierzam dla was przygotować ankietę. Mam nadzieję, że z chęcią weźmiecie w niej udział. Pojawi się także więcej postów tematycznych oraz moich zdjęć. Juupii cieszmy się Agnieszka bierze się w garść. Jakoś dobry humor mnie dzisiaj trzyma.






Chciałabym wam także podziękować, że jest was coraz więcej. To właśnie dla was pisze i nawet nie wiecie jakie to super uczucie być tak przez was docenianym. Czuje, że nie robię tego na marne. Jeszcze raz dziękuję.












You Might Also Like

7 komentarze

  1. Gratuluję kanału na YT, ze swojej strony polecam nagrywać o tym co sama czujesz i uważasz za słuszne, niekoniecznie sugerować się innymi, po prostu lub to co kochasz :)
    Świetne inspiracje!!

    www.paulinafelinska.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję odwagi i ząlożenia kanału. Z doświdaczenia z pracy przed kamerą wiem, że najlepiej mówić to, co lezy na sercu, nie przygotowywać całych sentencji, bo to wygląda sztucznie.
    Pozdrawiam,
    Normxcore

    OdpowiedzUsuń
  3. Cześć, pamiętasz o AKCJI POCZTÓWKA? <3
    SPRAWDŹ E-MAILA :*
    Xnevaeh.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia z YT! :D Obserwuję - melodylaniella.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń