Gadżety październik 2016

19:39

Hej :)

Na dzisiaj przygotowałam dla was post o gadżetach, które doszły do mnie w październiku. Nie było tego dużo, wręcz bym powiedziała, że bardzo mało.


Beerlovers.pl- Portal dla miłośników piwa. Udostępnia się tam posty, wykonuje wyzwania i za to dostajemy punkty. Potem możemy je wymienić między innymi na takie koszulki.


Firma z zasadami-  wydają specjalne certyfikaty dla firm. Jeśli szukasz firmy, która będzie rzetelna i Cię nie oszuka to znajdziesz to właśnie w ich katalogu.


Sennheiser- firma oferująca sprzęt elektroniczny najwyżej jakości. Działa na rynku już od 70 lat, jej założycielem był prof. Fritz Sennheiser.


Biogo.pl- internetowy sklep sprzedający zdrową żywność, naturalne kosmetyki oraz chemię domową. Dostałam od nich ekologiczną torbę na zakupy.

You Might Also Like

3 komentarze

  1. Nie słyszałam o tej firmie, jednak uwielbiam zdrowe gadżety, tak więc chętnie zajrzę na tę stronkę. :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo :) Super jest ten ostatni gadżet! Taka zdrowa żywność na pewno by nam dobrze zrobiła ;) Koszulka z motywem piwa także fajna hehe :D Gadżety wyglądają kusząco ;3 Buziaki kochana ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Postanowiłam zajrzeć na tę stronę Biogo.pl, ponieważ cenię zdrowe odżywianie oraz naturalne kosmetyki :)
    Pozdrawiam :*
    http://viviiaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń