Dreams

21:18

Hej :)


Zapewne każdy tak jak ja ma jakieś marzenia. Tylko żeby się spełniły. Zamknijcie oczy i wyobraźcie sobie, że tak mogłoby być. Co by było wtedy? Teraz otwórzcie i zacznijcie działać, bo wszystko można osiągnąć. TYLKO TRZEBA CHCIEĆ!




Moja lista marzeń jest bardzo długa. Miedzy innymi chciałabym mieć gitarę, dobry aparat, dużo podróżować, schudnąć oraz mieć tatuaż. Mam nadzieje, że uda mi się to spełnić i z dnia na dzień jestem coraz bliżej celu.




Teraz twoja kolej. Uruchom mózg i pomyśl, że możesz. Pamiętaj świat jest na wyciągnięcie ręki.







You Might Also Like

7 komentarze

  1. Moje najbliższe marzenie? Nagrywać vlogmas- nie mam czym, bo nadal nie mają części do telefonu, a mojemu tacie nie garnie się do załatwienia zastępczego.
    Mój blog
    Kanał na YT
    Strona na FaceBooku

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje marzenie? Móc się już w pełni usamodzielnić ..

    OdpowiedzUsuń
  3. Grunt to pozytywne myślenie, od tego wszystko się zaczyna! To prawda, ze człowiek jest zdolny do wszystkiego, trzeba tylko chcieć:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na niektórych zdjęciach wyglądasz, jak Kaśka Nosowska :D
    Życzę spełnienia, a raczej zrealizowania tych marzeń!

    http://tumblemind.blog.pl/

    OdpowiedzUsuń