Haul zakupowy

21:11

Hej.
Dzisiaj byłam na małych zakupach i pomyślałam, że przedstawiłabym je wam na blogu. Jeśli jesteście ciekawi zapraszam do dalszej części postu.








Obydwa t-shirt'y kupiłam w sh. Zapłaciłam za nie niecałe 6 zł. Ten czarny jest z George, a w paski z Zary. Są niezniszczona i po prostu idealne. Za taką cenę bomba.


Było już mi zimno w mojej cienkiej kurtce, więc nadszedł czas na coś grubszego. Żadna mi jakoś nie pasowała, ale musiałam w końcu jakąś kupić.



Mojemu mężowi te buty się nie podobały, a dla mnie są idealne. Uparłam się i je kupiłam. Chyba jak każda kobieta uwielbiam buty.

To już wszystkie moje zakupy, jednak chciałabym wam się jeszcze czymś pochwalić. Przedstawiam wam nowego członka mojej rodziny, a jest nim Kulka.



You Might Also Like

7 komentarze

  1. Świetne zdobycze! Mi najbardziej spodobały się buty, są idealne. Koniecznie będę musiała sobie takie kupić <3 Masz uroczego kotka :)
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  2. WOW! Mega rzeczy! Ta pierwsza bluzeczka jest super :) Kotek przesłodziutki ^^ hih Buziaki ;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty!💜 swietne sa :)

    polastone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne buty!

    Pozdrawiam,
    www.normxcore.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę, że zakupy były udane ;) Fajne ubrania i buty. A kotek przeuroczy *_* Pozdrawiam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale macie fajnego pupilka :)


    http://allegiant997.blogspot.com/2016/11/sodka-para.html

    OdpowiedzUsuń