Recenzja pomadki z peelingiem od Sylveco

16:09

Hej wam :)




W ostatnim czasie miałam okazje przetestować odżywczą pomadkę z peelingiem od Sylvevo. Dostałam ją w ramach współpracy z Biogo.





Pomadka ma za zadanie pomagać naszym spękanym, przesuszonym i wrażliwym ustom. I właśnie to robi. U mnie sprawdziła się świetnie. Od dłuższego czasu moje usta były przesuszone i spękane, a teraz ich stan jest o niebo lepszy. I to wszystko dzięki właśnie tej pomadce. Jedyne co jest dla mnie na minus to jej zapach. Strasznie mnie od niej odpychał, ale po nałożeniu na ustach już go na całe szczęście nie czuć. Od razu po posmarowaniu czuć, że usta są nawilżone. Dużym plusem jest to, że pomadka zawiera w 100% naturalne składniki. Moja ocena to 10/10. 


Skład:
olej sojowy,wosk pszczeli, olej z wiesiołka,cukier trzcinowy, lanolina,masło kakaowe,wosk carnauba, olejek z gorzkich migdałów,

PS. Założyłam blogowego snapa. Dodawać a.gromek

You Might Also Like

5 komentarze

  1. gdzieś już o niej czytałam :) Musze wypróbować :)
    Zapraszam-Mój blog
    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Też mam strasznie przesuszone usta, więc z pewnością spróbuje! ;D
    http://food-cooking-and-diet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zaciekawiła mnie firma ze względu na wegańskie produkty ;)
    http://my-natalias-place.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. uuuu ciekawa firma, a do tego produkty ekologiczne- cos dla mnie :)

    co powiesz na wspólną obs? ja już i to z ogromną chęcią!
    http://justemsi.blogspot.com/ odwdzięczam się za obserwację

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam kilka próbek kosmetyków tej firmy i były całkiem dobre. :)

    OdpowiedzUsuń