Kosz na zabawki od Tiny Star

21:07

Hej wam :)

Dzisiaj przychodzę do was z recenzją produktu, który otrzymałam do przetestowania od Tiny Star. Jest nim duży kosz na zabawki. Ja wybrałam dla Antosia wzór w chmurki. 





Kosz przyszedł zapakowany w bawełniany worek ze ściągaczami. Worek także nam się przydał na pojedyńcze klocki, które zawsze się walały po całym pokoiku dziecięcym. Kosz przyszedł troszkę zniekształcony, ale nabrał swojego kształtu, kiedy Antoś powrzucał do niego zabawki. Najbardziej spodobało się Antosiowi, że sam może do niego wejść. Jest to na pewno dobry odpowiednik plastikowych pojemników na zabawki. Nie połamie się szybko, a dziecko na pewno się nie pokaleczy o ostre zakończenia. Plusem jest to, że można go także obrać. Uważam, że taki kosz to idealny prezent dla przyszłej mamy. Gdy mamy malutkie dziecko możemy trzymać w nim pieluszki i inne potrzebne rzeczy, a jeśli starsze to tak jak już pisałam zabawki. Kosz jest spory i pojemny, jednak my mamy aż tyle rzeczy, że wszystko w niego nie weszło. Kosz wpasowuje się w nowoczesny wygląd pokoików. Cena też nie jest jakaś straszna. Wcześniej myślałam, że akcesoria dziecięce to spory koszt, jednak na Tiny Star znajdziemy je w przystępnej cenie. Moja ocena 10/10.






You Might Also Like

4 komentarze

  1. Cudownego Masz synka! :)
    Kosz na zabawki uroczy
    Znamy markę i bardzo lubimy testowalismy kokon i zestaw minky..
    Cechuje ich świetna jakość wykonania.
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Koszyczek wygląda naprawdę prześlicznie, fajne jest to, że wykonany jest z mięciutkiego materiału. Jest on bezpieczny dla dzieci. Pamiętam jak moja siostra miała zabawki w takim siatkowatym koszu, był bardzo twardy i niebezpieczny. Ten jest naprawdę super!
    http://ciszamysli.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajna opcja. Chyba coś pomysle dla siostrzenca;)

    Zapraszam: by Arek

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa opcja ;)
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń