Zabawki dla dzieci z Banggood/ Wishlista

21:12

Cześć kochani :)

Święta coraz bliżej, więc czas kupować prezenty. Wiadomo od dawna, że dla dzieci sprawdzają się wszelkie  popularne zabawki, ale co zrobić, kiedy nasz budżet nie pozwala na kupno prezentu za dwieście złotych lub kiedy mamy kupić coś małemu łobuzowi, który niszczy wszystko po kilku dniach? Moim zdaniem warto rozejrzeć się wtedy za równie fajnymi zabawkami, a w niskiej cenie. Teraz nasuwa się pytanie: "Gdzie takie znaleźć?". Nie trzeba daleko szukać, a nawet nie trzeba ruszać się z domu. Wystarczy sprawdzić ofertę sklepu Banggood. Mają tam wiele zabawek w atrakcyjnych cenach. Ja także dziś zamówiłam kilka, więc za jakiś czas opiszę wam, jak jest z ich jakością.



klik/klik/klik

 
klik/klik/klik


You Might Also Like

21 komentarze

  1. Bardzo ciekawe propozycje. Nie mam już w rodzinie tak małych dzieci niestety.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zabawki :) Maluchy będą zadowolone

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja często zamawiam w tym sklepie, ale nie mam nerwów do przewalania tej strony - nie lubię na niej szukać. Widzę kilka ciekawych propozycj więc dodam do zakłądek .

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiedzialam ze maja tam taki wybor zabawek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Naprawdę fajne zabawki, a ceny bardzo atrakcyjne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkie zabawki ładne ale zauroczył mnie ten mini wózek z zakupami. Przesłodkie to jest ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje dzieci juz troszke za duze akurat na tego typu zabawki. Ale dla mniejszych sa to swietne propozycje.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też już pozamawiałam prezenty dla maluchów ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne zabawki podobają mi się

    OdpowiedzUsuń
  10. Może coś z tego wybiorę i kupię chrześnicy coś podobnego, fajne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super propozycje na prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w tej chwili nie ma komu sprawić takich prezentów, ale propozycje super! ;>

    OdpowiedzUsuń
  13. Ej nie wiedziałam, że są tam takie perełki xd

    OdpowiedzUsuń
  14. Moja córkq ma tą biedronkę. Fajne zabaweczki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajne zabawki i jakie kolorowe

    OdpowiedzUsuń
  16. kolorowe i ładne! Ciekawa jestem jakości:)

    OdpowiedzUsuń