Co założyć na imprezę halloweenową?- Rosegal Halloween Sale

20:00

Cześć kochani :)
Halloween coraz bliżej. Zostało już tylko kilka dni. Dużo osób szykuje z tego powodu imprezy przeróżnego typu, jakieś domówki, dyskoteki w szkole, imprezy tematyczne. Fajnie jest się wtedy ubrać w stylu Halloween. Przebranie jest fajne, ale lepsze jest ubranie zwykłe ozdobione motywami pasującymi do tego święta.  Ja na żadną imprezę się nie wybieram, ale mimo to zajrzałam to zakładki z takimi ubraniami w sklepie Rosegal i wybrałam kilka, które mogłyby się wam spodobać. Kochani nie dość, że te ubrania i tak są w świetnej cenie to trwa tam jeszcze promocja Rosegal Halloween Sale.





Mam dla was też kod rabatowy. Wpisując RGNancy dostaniecie 12% zniżki.


You Might Also Like

2 komentarze

  1. fajne propozycje, tą bluzę mogłabym nosić na co dzień, jest uniwersalna

    OdpowiedzUsuń
  2. Super rzeczy wybrałaś, ja nie obchodzę Halloween, ale fajnie się patrzy na tą otoczkę związaną z tym świętem. ;)
    ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń