Czy dziewczyny plus size powinny nosić worki?

20:00

Cześć kochani <3

Jak wiecie, jestem trochę większa i przez to dłuższy czas ubierałam się stonowanie, by nie rzucać się w oczy. Uważałam, że moda dla mnie nie istnieje. Dziś już jednak wiem, że osoby "plus size" nie powinny zakładać na siebie workowatych czarnych ubrań. My także mamy prawo, wyglądać sexi (fashion dresses) oraz modnie i podkreślać swoje atuty. Gdzie jednak kupić modne ubrania w większych rozmiarach? (trendy plus size clothing) Odpowiedź jest prosta. W FashionMia. Jest to sklep internetowy, który w swojej ofercie posiada ubrania oraz dodatki. Znajdziemy tam rozmiary normalne, jak i te większe. Ceny także są przystępne. Asortyment tego sklepu jest ogromny, więc każdy znajdzie coś dla siebie. Nie ważne czy szukasz bluzki, spodni, sukienki czy torebki. Ja dziś wybrałam sześć perełek z działu plus size. Mam nadzieję, że niebawem trafią one w moje ręce. Na razie muszę ograniczyć swoje zakupy, bo już powoli nie mieszczę się w swojej szafie, ale znając życie i mnie to w końcu się złamę i te rzeczy także zakupię.

 

klik/klik/klik

  

klik/klik/klik

Podoba wam się coś z moich wyborów? Mi najbardziej spodobała się ta żółta sukienka hiszpanka w kwiaty oraz koszula. Mam już jedną taką w swojej kolekcji i jest bardzo fajna. Haft jest świetnie wykonany. Jedynie materiał jest średni, ale mi to  jakoś nie przeszkadza. Bluzeczka oraz pozostałe sukienki z dolnych propozycji także mi się podobają. Są to rzeczy, które zakładacie, dobieracie dodatki i wychodzicie. No do bluzki to jeszcze trzeba spodnie założyć. Nie zapominajmy o nich haha.Co do pierwszej sukienki to kiedyś by jej nie założyła, ale teraz sądzę, że do odważnych świat należy. Polubiłam także "zabawę" ubraniami. Myślę, że ta czarna sukienka nie jest taka zwyczajna właśnie przez rękawy. Fajnym dodatkiem jest także to wiązanie. A co wy sądzicie o ubiorze dziewczyn "plus size"? Powinny nosić worki czy seksowne ubrania? Zamawialiście coś z tego sklepu?

PS. Kochani chciałabym was dzisiaj poinformować o nowej możliwości zarobku. A mianowicie o zarabianiu na bankach. Jak? To dziecinnie proste. Wejdźcie na stronę bonusiak.pl i znajdźcie zakładkę zarabiaj na bankach. Tam znajdziecie odpowiednie oferty i więcej potrzebnych wam informacji. Ja właśnie już raz tak zarobiłam. Może i wam się uda :)

You Might Also Like

19 komentarze

  1. Akurat NIE powinny! Nawet nie wolno im! ;) :) Powinny podkreślać to, co mają do podkreślenia, a nie zaburzać swoją sylwetkę. Zresztą to dotyczy wszystkich kobiet.

    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Mój blog


    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie nie powinny gdyż ten rodzaj ubrania tylko poszerza sylwetkę i wygląda się gorzej niż w rzeczywistości

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest wiele slicznych i stylowych ubran dla kobiet o wiekszym rozmiarze :) To zależy od tego czy dana osoba szuka , czy poddaje sie i stawia na byle co

    OdpowiedzUsuń
  4. ja jestem pulchna ale pozwalam sobie także na dopasowane stylizacje ponieważ oversize często jeszcze bardziej pogrubiają.

    OdpowiedzUsuń
  5. Wg mnie kazdy powinien nosic takie ubrania w jakich najlepiej sie czuje i jak jest mu najwygodniej.

    OdpowiedzUsuń
  6. Moim zdaniem takie osoby zdecydowanie nie powinny sięgać po ubrania typu worki. Po co dodatkowo poszerzać i zniekształcać swoją sylwetkę? Niestety wiele osób się na to decyduje i myśli, że wygląda lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. moim zdaniem kobiety plus size powinny podkreślać to co mają najpiękniejsze :) worki tylko je poszerzają niepotrzebnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie zamawiałam nic z tego sklepu. Jak było mnie troszkę więcej w obwodach to właśnie wybierałam takie luźne ubrania a mimo wszystko nie czułam się z tym dobrze i ładnie. Myślę, że to kwestia indywidualnego samopoczucia.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uważam, że wszystko z umiarem. Rzeczy powinny być luźne ale nie za duże.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również należę do grona kobiet plus size i zakładam to w czym dobrze się czuję. Staram się podkreślac atuty i kamuflować to co chciałabym ukryć ale czasem lubię zakładać ciuchy oversize. Dobrze się w nich czuję.

    OdpowiedzUsuń
  11. Najlepiej zakladac to, w czym sie dobrze czujesz. Czasem dopasowane maja w sobie ukryte falbanki, kieszonki, ktore szmugluja to, co moze Ci nie odpowiadac. Teraz sa tak fajne ciuchy, ze z pewnoscia cos sobie dobierzesz.

    OdpowiedzUsuń
  12. Najlepiej by każdy zakładał to w czym czuje się dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uważam, że moda nie ma określonego rozmiaru. Ważne, by podkreślać swoje atuty i w miarę możliwości maskować wady figury, wtedy sama ze sobą będziesz czuła się dobrze:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Czasem we worku tez fajnie się wyglada ;) Alle ja lubie pokazac to i owo ;D

    OdpowiedzUsuń
  15. Należę do osób, którym ciężko jest dobrać odpowiedni rozmiar, ale jestem zdania, że należy nosić to co Nam samym się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że takie worki jeszcze bardziej nas poszerzają więc trzeba je odpowiednio umieć wystylizować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Najważniejsze, abyśmy my w tym czuły się dobrze, warto jednak podkreślać swoje atuty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo podoba mi się bluzka w kwiaty i koszula właśnie z motywem kwiatowym :)
    Ja również jestem z ,,tych kształtnych", jeżeli chodzi o modę to w ogóle nie idę wraz z nią - ubieram się tak jak lubię, jak mi wygodnie. Absolutnie nie zwracam uwagę na innych, oby mi było dobrze, obym czuła się ok :)
    Pozdrawiam ! :)

    OdpowiedzUsuń