Świętujmy razem urodziny świnki Peppy

20:00

Cześć kochani :)

Jak wiecie moja Tysia uwielbia świnkę Peppę. Ostatnio zaraziła swoją miłością do niej także swojego brata- Antosia. W domu teraz słyszę tylko "Peppa, mama Peppa". Co zrobić jak Peppy nie ma, jednak na kanale z bajkami? Niektórzy, by włączyli na youtubie, ale się staram ograniczać to dzieciom, bo często są tam niefajne reklamy. Ja w takich przypadkach wolę sięgnąć po książeczki o popularnej śwince. Ostatnio Peppa obchodziła swoje urodziny i z tej okazji wyszła książka ze zbiorem opowiadań. Postanowiłam sprezentować ją małym fanom świnki.


Jak już wspomniałam książka ta, to zbiór opowiadań. Oprócz tego znajdziemy w niej ciekawostki o postaciach z bajki. Jest obłożona twardą okładką. W środku znajdziemy duże, kolorowe ilustracje. Opowiadania są napisane dużą czcionką, więc idealnie nada się także dla starszych dzieci do nauki czytania.


Historyjki są bardzo ciekawe, nie za długie. Dzieci chętnie je słuchają. Dodatkowo są one bardzo uczące i często przezabawne. Mojemu trzylatkowi podobają się także obrazki. Często opisuje je, tworząc własną historię, więc jak widzicie, książka ta maksymalnie pobudza wyobraźnię dziecka. Książeczkę możecie zakupić na ksiazeczkibajeczki.pl. Pochodzi ona z wydawnictwa Media Service Zawada.


You Might Also Like

1 komentarze