Co kupić na roczek?

17:07

Cześć kochani  <3

Jako mama dobrze wiem, jak ciężko jest kupić coś malutkiemu dziecku na prezent. Szczególnie jeśli ma ono już pełno zabawek edukacyjnych albo jeśli chcemy kupić coś, co będzie pamiątką na wiele, wiele lat. Wiem też, że nie tylko ja mam problem ze znalezieniem idealnego prezentu, dlatego przygotowałam dla was trzy propozycje prezentowe ze sklepu Mamka Handmade. Będą one idealne nie tylko na roczek. Spokojnie możemy podarować je także na każde kolejne urodziny. Bez problemu możemy się także dogadać z Panią, która przygotowuje te cuda i zrobić coś takiego na inną okazję. Przejdźmy teraz już do propozycji.


Pierwszą propozycją jest exploading box. Na zdjęciu przedstawiony jest akurat w kolorze burgundowym, ale kolor i to, co się w nim znajdzie możemy wybrać sami. Myślę, że taki box będzie idealnym prezentem bądź dodatkiem do prezentu, ponieważ będzie on pamiątką, która, potem gdy już dziecko będzie starsze, będzie przypominała nam o nim. Czy wywoła radość u małego dziecka? Widziałam u znajomej taki box, tylko był w środku niego wózeczek i radość ponad rocznej dziewczynki, gdy podniosła pokrywkę,  a pudełeczko rozpadło się na boki, ukazując wózek była niesamowita.  Widzicie, dziecko można uszczęśliwić nie tylko zabawką.


Metryczka to także genialny pomysł. Jeśli widzicie, że dziecko nie posiada takiej w swoim pokoiku czemu by właśnie jej podarować? Możemy zrobić ją ze zdjęciem lub bez. Tak samo możemy spersonalizować dodatki. Taki prezent świetnie będzie się prezentował w dziecięcym pokoiku.


Ostatnią propozycją jest szkatułka, którą dostała moja córka na święta. Jest ona oczywiście spersonalizowana. Długo się zastanawialiśmy czy wybrać napis "Skarby Justynki", czy "Moje Skarby". W końcu padło na ten drugi. Szkatułka jest wykonana z dobrej jakości drewna pomalowanego na biało. Otwierana jest do góry. W środku znajdziemy cztery przegródki, w których małe damy mogą trzymać swoją pierwszą biżuterię bądź akcesoria do włosów.


Oprócz personalizacji na wierzchu zdecydowaliśmy się także na personalizację szkatułki w środku. Padło na napis "kochający rodzice 24.12.2018". Wszystko jest wykonane bardzo staranie oraz tak, jak sobie zamarzyliśmy. Na zdjęciu możecie zobaczyć jedynie małe uszkodzenie na rączce baleriny, ale jest to do naprawienia i nie jest to wina Pani produkującej te cuda, tylko transportu. No i moja mała łobuziara, to jeszcze doprawiła w trakcie zdjęć. Sklei się to, jednak tak, że nie będzie tego widać. Mimo to z całego serca mogę wam polecić rzeczy, które robi ta Pani, bo są piękne.


Która z moich propozycji podoba wam się najbardziej?

You Might Also Like

15 komentarze

  1. śliczne kartki, bardzo podoba mi się też ta szkatułka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szkatulka jest naprawde urocza. Moze posluzyc na pierwsze skarby malucha.

    OdpowiedzUsuń
  3. Szkatułka najbardziej skradła moje serduszko :) córa będzie mogła w przyszłości chować w niej swoje skarby!

    OdpowiedzUsuń
  4. taka szkatułka na pewno będzie fajnym miejscem do przechowywania dziecięcych skarbów

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudownie wygląda ta szkatułka! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkatułka skradła moje serce :D Uwielbiam takie spersonalizowane pudełeczka.

    OdpowiedzUsuń
  7. Według mnie szkatułka to super pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkatułka to fajny pomysł - podoba mi się.

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkatułka jest świetna. Zaś metryczka to ekstra pamiątka. Sama robiłam chrześniakowi. Lubię tskie prezenty. Tak w zasadzie ciężko jest znaleźć coś fajnego na rok dziecka. Rodzice często mają w tej kwestii dylemat.

    OdpowiedzUsuń
  10. Metryczka mi się najbardziej podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie prezenty bardzo mi się podobają

    OdpowiedzUsuń
  12. Wszystkie pomysły są fajne, ale najbardziej jednak spodobała mi się szkatułka na drobiazgi :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja chrześnica niebawem będzie miała roczek i już powoli rozglądam się za upominkiem dla niej. Twoje pomysły na pewno również rozważę.

    OdpowiedzUsuń
  14. Genialne ! Może skuszę się dla dzieci na urodziny :D

    OdpowiedzUsuń