Revers- Mineral Correcting Make-up Base

18:00

Hej :)

Co u was słychać? U mnie jest średnio. Tak wiem, ciągle tak jest i już was z tym przynudzam, ale niestety takie jest życie. Mimo tego, że życie nie toczy się tak, jak zaplanowałam, to postanowiłam tutaj do was napisać. Pisanie działa na mnie uspokajająco. Może uznacie to za dziwne, ale cóż... Ja od zawsze byłam dziwna :D Dobra nie przedłużajmy dłużej pisania o mnie, bo ten blog to nie pamiętnik, tylko przejdźmy do głównego tematu postu. Na dziś przygotowałam dla was recenzję bazy pod makijaż od Revers Cosmetics.


Revers posiada w swojej ofercie trzy rodzaje baz:


  • korygującą,
  • silikonową
  • rozświetlającą.
Ja zdecydowałam się na wersję korygującą. Baza ta ma za zadanie skorygować zaczerwienia oraz niedoskonałości cery. Ma także pomóc w nałożeniu podkładu i wzmocnić trwałość makijażu.


Mineral Correcting Make-up Base zapakowana jest w podłużne opakowanie  zakończone zamknięciem typu klik. Jej konsystencja jest średnio  gęsta. Kolor produktu odpowiada kolorowi opakowania. Kosmetyk ten moim zdaniem nie posiada żadnego wyczuwalnego zapachu. Świetnie wykonuje swoje zadania. Niedoskonałości na mojej skórze zazwyczaj pojawiają się przed kobiecymi dniami. Baza ta super sobie z nimi radzi. Także tak, jak obiecuje producent, przedłuża trwałość makijażu. Podkład utrzymał mi się bez ścierania o około trzy godziny dłużej. Jestem z niej bardzo zadowolona i mogę ja z całego serca polecić.


Miałyście jakąś bazę od Revers? Jak wam się sprawdziła?

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Bardzo fajna sprawa ja najczęściej jako bazę używam zwykłego kremu nawilżającwgo. A te złe dni to może tylko wynik Blue monday więc może to tylko przejściowe :)
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ją i jest ok, ale po bazy rzadko sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam bazę rozświetlająca z tej marki i była OK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam tą bazę ale mnie nie powaliła.

    OdpowiedzUsuń
  5. czasami sięgam po zielone bazy bo zdarzają mi się zaczerwienienia

    OdpowiedzUsuń
  6. Tego typu bazy jeszcze nie miałam. Gdy pojawią się zaczerwienienia na mojej twarzy już wiem co warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  7. Miałam bazę silikonową tej marki i podobnie jak podkład - zapychała mnie i po kilku dniach stosowania miałam masę wyprysków

    OdpowiedzUsuń
  8. mam tą bazę ale niestety po kilku użyciach zaczęła mnie zapychać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jedna z moich ulubionych baz pod makijaż. Dobrze nawilża i zdecydowanie przedłuża trwałosc podkładu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam wszystkie trzy bazy i najlepiej sprawdza się u mnie wersja silikonowa.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta baza sprawdziła sie u mnie swietnie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mam tej bazy Ale mam inną w różowym kolorze. Jeszcze nie uzywalam, czeka na swoja kolej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja z kolei mialam biala wersje silikonowa i dla mnie byla bomba. Fajnie wygladzila skore. U mnie sie sprawdzila

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzadko używam baz. Miałam białą, ale średnio ją lubiłam

    OdpowiedzUsuń
  15. Używam tej bazy już od dawna i jestem z niej bardzo zadowolona. Doskonale matuje skórę i przedłuża trwałość makijażu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam ją i nie byłam do końca zadwolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Zielona baza niwelująca zaczerwienienie jest przydatna w kosmetyczne. Ja mam jedną bodajże z catrice i daje radę - więcej mi nie trzeba bo rzadko stosuję.

    OdpowiedzUsuń