Revers- Ideal Cover Foundation

18:00

Cześć kochani :)

Na moim blogu mogliście przeczytać dziś o kitowej pomadce pod Revers. Zaznaczyłam w nim, że firma oprócz bubli ma także świetne kosmetyki. Żeby nie było, że to tylko taka moja gadka, by troszkę podlizać się firmie, to postanowiłam dodać dzisiaj jeszcze post o jednej perełce od nich, a mianowicie podkładzie Ideal Cover.


Ideal Cover to podkład dla każdego rodzaju cery. Posiada filtr ochronny SPF, co jest dla mnie dużym plusem, ponieważ nawet zimą promienie słoneczne potrafią zrobić mi krzywdę. Producent zapewnia nas, że jest to fluid długotrwały, silnie kryjący oraz nietworzący efektu maski. I jest to szczerą prawdą. Kosmetyk ten bez problemu zakrywa niedoskonałości mojej cery. Na skórze może nie utrzymuje się 16h, ale jeszcze nie spotkałam podkładu o takiej wytrwałości. Mimo to można stwierdzić, że jest długotrwały, bo nosiłam go 10 godzin i nigdzie się nie starł.


Fluid jest dostępny w 5 odcieniach.  Ja zdecydowałam się na najjaśniejszy, czyli 05. Kolor jest dla mnie o pół tonu za ciemny, ale to dlatego, że niestety produkt ten trochę ciemnieje. To, co widzicie na ręce na zdjęciu powyżej, jest to kosmetyk nałożony dosłownie przed chwilą. Po około 10 minutach stanie się trochę ciemniejszy. Myślę, że nie jest to jakieś uciążliwe, ponieważ to nie jest wielka zmiana koloru. Konsystencja podkładu jest gęsta. Pracuje się z nim bardzo łatwo, nie roluje się w załamaniach oraz nie tworzy efektu maski. Co do opakowania to kosmetyk jest zapakowany w szklaną przezroczystą butelkę, dzięki czemu możemy kontrolować jego ilość. Buteleczka ta jest zakończona pompką, która działa bez zarzutów. Zamiast nadruków jest naklejona naklejka, na której znajdziemy wszystkie potrzebne informacje o produkcie.


Mogę wam z całego serca polecić ten podkład. Używam go bardzo często. Stał się moim hitem i nie wiem, czy zamienię go na jakiś inny.

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Ja staram się nie używać podkładów, jedynie korektora gdy czuje taka potrzebę.
    by-tala.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Moja przyjaciółka go miała i była dosyć zadowolona, ja miałam inny podkład z tej marki i mi się nie sprawdził:(

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nie lubię tej firmy ale czytałam dużo fajnych opinii.

    OdpowiedzUsuń
  4. super, że jesteś zadowolona, ja najczęściej sięgam po krem bb

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak tylko skończę obecne opakowanie podkładu, spróbuję tego, który polecasz. Nic nie ryzykuję, a mogę tylko zyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ma fajne krycie ale mnie zaczął zapychać - więc jestem na nie.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go ale rzadko po niego sięgam.. jest zbyt oleisty :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja od revers miałam bardzo fajny matujący podkład.

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam już drugą buteleczkę tego podkładu. U mnie także świetnie się spisuje. Kryje to co trzeba, a jego trwałość naprawdę jest na najwyższym poziomie;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam go i jest super. Właśnie muszę skończyć recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Szkoda ze ciemnieje. Jestem ciekawa czy frafilabym z doborem mojego koloru

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja mam zdaje sie 06. I fajnie sie sprawdza. Obawialamsie krycia, ale jest w porzadku. I mi nie ciemnieje. Ale za to zapach mnie troszke odrzuca

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam go, ale rzadko sięgam po niego

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tego kosmetyku jestem bardzo ciekawa jak sprawdziły się pod makijaż. Pytanie tylko, czy znalazłby się dla mnie odpowiedni odcień.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba miałam ten podkład, ale nie jestem pewna :D

    OdpowiedzUsuń
  16. Szczerze to mnie ten podkład kompletnie nie zachęca do zakupu.

    OdpowiedzUsuń