Revers- Show Matte Lip Laquier

18:00

Hej :)

Już nie raz wam pisałam, że jestem pomadkomaniaczką. Moja kolekcja sięga około 70 sztuk i ciągle rośnie. Czy to już przesada? Może, ale dzięki temu mam wybór i mogę poszaleć. Lubię siebie wyrażać makijażem, dlatego potrzebny mi każdy kolor w różnych wykończeniach. Ucieszyłam się, więc gdy w moje ręce wpadła pomadka Show Matte Lip Laquier od Revers.


Wybrałam odcień o numerze 17. Na stronie wyglądał na piękny nudziakowy róż. Podobnie zresztą wygląda w opakowaniu czyż nie? Na ustach jednak wypada jak totalna landarynka. Czuje się w nim jak lalka barbie lub pani lekkich obyczajów. Jego konsystencja to także nie wypał. Jak sama nazwa mówi, produkt powinien być matowy, a niestety nie do końca taki jest. Nałożony na usta klei się dość mocno, ale mniej niż błyszczyk. Dodatkowo pigmentacja jest nierównomierna. Potrzeba nałożyć dwie warstwy na usta, by jakoś to wyglądało. Jedynym plusem tej pomadki jest zapach przypominający mi gumę balonową.


Co do opakowania tego produktu, to jest ono typowe, jak dla większości pomadek. Aplikator jest wykonany z twardego tworzywa oraz ścięty pod skosem. Napisy na opakowaniu niestety są słabej jakości. Ścierają się bardzo szybko przy noszeniu pomadki w torebce, ale wiadomo, że jak na tak niską cenę nie mamy, co wymagać świetnych opakowań.


Niestety tej pomadki wam nie mogę polecić. Jest to totalny bubel. Jednak marka Revers w swojej ofercie ma nie tylko pomadki, ale i inne kosmetyki, które zresztą opisywałam na moim blogu i większość z nich jest naprawdę super, jak na tak niską cenę. Myślę, że tę jedną pomyłkę kosmetyczną możemy im wybaczyć.


Miałyście jakąś pomadkę od Revers? Jak wam się sprawdziła?

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Nie miała jeszcze pomadek do Revers. Twoja ma śliczny kolorek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam jedną pomadkę z REVERS z tej serii, miała dziwny posmak w ustach, ale ładnie na nich wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam ten kosmetyk i tragicznie schodziła z ust. To była masakra.

    OdpowiedzUsuń
  4. ładny kolor ale szkoda, że działanie odbiega od oczekiwań.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jestem ciekawa jak kolor wygląda na ustach. Szkoda, że okazał się kiepski, bo zapowiadał się naprawdę dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam lakier do ust taki błyszczący tej marki i strasznie się kleił.

    OdpowiedzUsuń
  7. mam tę pomadkę i niestety nie wyglądała dobrze na moich ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Rzeczywiście kolor jest nieco "tandetny". Na opakowanii rzeczywiscie wygląda jak nudziak.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja mam metaliczną pomadkę od nich i lubię ją stosować, ale od czasu do czasu.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ją i nie spełniła ona moich oczekiwań

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem ciekawa jak wygalda na ustach. Ale nie wiem czy ten kolor nie byłby dla mnie ciut za jasny :) muszę zobaczyć jakie są pozostałe

    OdpowiedzUsuń
  12. Chyba nie przypadlby mi ten odcien. Nie zdecydowalam sie na pomadki tej akurat marki. Czytalam rozne opinie w tym te, ze sie klei. Co nie znaczy, ze je przekreslam. Mam duzo tego typu kolorowki. Wiecej mi nie jest potrzebne

    OdpowiedzUsuń
  13. Moja miała całkiem przyjemny kolor, ale miałam wrażenie, ze strasznie klei się na ustach

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie mój kolor :D I to stanowczo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Miał okazji poznać kilka pomadek tej marki, jednak miały one dla mnie nieodpowiednie kolory. Ten wyglądasz przepięknie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie miałam nigdy nic z tej marki. Lubię nowe pomadki do ust i mam ich naprawdę wiele -tej raczej nie kupię.

    OdpowiedzUsuń