Haul zakupowy Zaful i Sammydress

18:03

Hej :)

Dzisiaj mam dla was haul zakupowy od sklepu Zaful (Zaful Valentine's Day Big Promotion) i Sammydress  ( Sammydress Valetine's Day Big Promotion). Zapraszam.


Pierwszą rzeczą są pędzle do makijażu.  Jest ich 20 sztuk. Wśród nich znajdziemy takie pędzle jak : pędzel do pudru, do cieni, do ich blendowania,  do kresek. Pędzle są milusie w dotyku. Używałam ich już i sprawują się na prawdę dobrze.



Zestaw pięciu bransoletek to kolejna rzecz,  która wpadła w moje ręce. Na stronie wyglądały jak jedna bransoletka, ale moim zdaniem to, że są oddzielne zapinane to wielki plus. Jak możecie zobaczyć serduszko się powtarza i już jedno powędrowało do mojej siostry.




Komplet trzech, a raczej pięciu rzeczy składający się z : trzech szczoteczek do makijażu, podróbki słynnej gąbeczki oraz jajeczka do czyszczenia pędzli. Jak na razie wypróbowałam tylko gąbeczkę. Jest nawet. Moim zdaniem trochę źle nią wklepywać podkład w niektóre miejsca. Miałam już kiedyś chińską gąbeczkę i była lepsza od tej.


Znany wszystkim naszyjnik. Ja wzięłam sobie niebieski kolor kryształka. Jest moim zdaniem świetny i będzie pasował do wielu stylizacji.


Uwielbiam postarzałe pierścionki. A ten właśnie taki jest. Ma tylko jedną wadę. Małe wgniecenie tam  gdzie są te poziome paski. Jednak nie jest to zauważalne.


Nie byłam przekonana, czy brać tą nausznice, ale w końcu się skusiłam i o to jest. O dziwo podoba mi się i na pewno w moje ręce wpadną kolejne.





Od razu zaznaczam żebyście nie zwracajcie uwagi na moje różowe skarpetki. To co widzicie w tym outficie, oprócz bluzki to rzeczy, które wybrałam. Koszula ma zaniżony rozmiar. Choć noszę L/XL, a ta jest XL jest przy szczupła. Spodnie są xxl. I są dobre. Rozmiary są tylko delikatnie zaniżone. Możecie zamawiać takie jakie nosicie. Na szyi możecie zobaczyć czarny choker. Ostatnio je uwielbiam. Miałam taki sznurkowaty, ale mi się rozerwał. Posiadam też taki zwykły, czyli  moja kolekcja teraz wynosi dwa haha.

You Might Also Like

17 komentarze

  1. Jestem bardzo ciekawa tych szczoteczek do makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ładne rzeczy :) ja właśnie czekam na moje pierwsze zamówienie z tego sklepu i mam nadzieję, że nie będę rozczarowana ;)
    pozdrawiam
    www.zyciejakpomarancze.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podobają mi się pedzle jestem ciekawa jak będą się spisywać w wykonaniu makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładne rzeczy wybrałaś! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Same perełki, pędzelkiem cudownie się prezentują, a szczotki do makijażu dla mnie zupełna nowość :)
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  6. Te pędzle mnie mega kuszą ! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow - spora kolekcja pędzli, zazdroszczę. :) Ja zazwyczaj używam tych z Hakuro. :)

    Pozdrawiam cieplutko i dodaję do obserwacji. :)

    Kalamira92 blog

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy :D
    Bardzo ładne bransoletki ;) Z serduszkiem najbardziej wpadła mi w oko :D
    Fajnie wyglądasz:)

    Odwdzięczam się za każdą obserwacje :D
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. ja beauty blender i brush egg mam, ale beauty córka mi wywalila do smietnika haha, ale czekam na paczke to tam zamowilam 4 jajeczka :) . koszula swietna, lubie takie. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widzę, że nie tylko mi pędzelki wpadły w oko ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Boskie pędzle ! Z chęcią bym takie przygarnęła <3
    Gratuluję kochana !

    OdpowiedzUsuń
  12. O pędzle mi się podobają bardzo :O

    OdpowiedzUsuń
  13. Dżizas oddawaj te pedzle ❤

    OdpowiedzUsuń
  14. piekne te pędzle, i bizuteria wyglada fajnie.

    OdpowiedzUsuń