Jak łatwo ozdobić ścianę?

19:40

Hej :)
Pewnie większość z was zastanawiało jak można ozdobić łatwo ścianę. Ja ostatnio też miałam problem z tym, ale udało mi się go rozwiązać dzięki sklepowi internetowemu Akatja.



W sklepie Akatja można znaleźć naklejki ścienne oraz szablony do malowania. Mamy dużo wzorów do wyboru. Ja wybrałam sobie naklejkę, ale to był chyba błąd, ponieważ mieliśmy problem z jej naklejeniem, ale koniec końców udało nam się to.  Ogólnie naklejka przyszła dobrze zabezpieczona. I zapewne dobrze się nakleja. My po prostu nie potrafiliśmy tego zrobić. Wiem, śmieszne. Nie zwracajcie uwagi także na źle naklejoną kropkę w słowie "wypowiedziała". Naklejaliśmy ją  późno w nocy  i dlatego chyba źle nakleiłam kropkę, ale jest to już poprawione.


Moim zdaniem jest to świetny pomysł na ozdobienie ściany. Naklejka jest dobrej jakości. Ja bym wolała chyba szablon. To już zależy od gustu. Moja ocena to: 8/10


You Might Also Like

19 komentarze

  1. ja nie mam cierpliwości do tego. kiedys zamowilam na aliexpress - okazalo sie,ze napis musze przerzuci na folię jakas i wycinać. wkurzylam sie po 5 literce i wywalilam do smietnika. szkoda, bo fajne sa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładnie to wygląda, ale przy moim szkodniku szybko ta naklejka była by poobdzierana więc stawiam stanowczo na szablony :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja mam z Allegro naklejkę na ścianę. Próbowałam sama zrobić pisząc, i napisałam fragment piosenki Kelly Clarkson, a po zgumowaniu zostało mi I Kil You i wygląda to jak z horroru ;)
    -----------------------------------------
    Z racji tego, że powoli wygaszam bloga zapraszam Cię na Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsze są szablony do odmalowania :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ooooo to hasło mi się mega podoba !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie naklejki, świetnie odswiezaja wnętrze.
    Najbardziej w dziecięcym pokoju
    Buziaki Kochana.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zdecydowanie wolę szablony ale naklejka fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne powiedzenie:) Ostatnio modne są takie napisy i tabliczki;) Do wielu dekoracji trzeba mieć cierpliwość, ale efekt zazwyczaj jest zadowalający i cierpliwość się opłaca:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Racja, szablony to mniej roboty. Ale naklejki dają swój efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  10. ładnie wygląda :) chociaż sama unikam zdobienia ścian ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo podobają mi się takie rozwiązania. Proste i efektowne, potrafi zmienić ścianę :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyznam się, że Akatja to mój ulubiony sklep. Mam dużą naklejkę w kuchni na ścianie, ozdobione kafelki i jeszcze pod każdym włącznikiem też jest naklejka :)
    Najlepszy sposób na ozdobę nudnych ścian.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam takie ozdoby na ścianie!

    OdpowiedzUsuń
  14. SUPER POST! FAJNY POMYSŁ, GENIALNIE TO WYGLĄDA <3

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie: http://roxyolsen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam takie napisy 😊 jak ogarne gore, wstawie meble, pomalujemy sciany bede cos wybierac. Plus na schody chce tez napisy. Ale to w wakacje moze najszybciej. Super to Aga wyglada 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie. Zawsze podobały mi się naklejki ❤

    OdpowiedzUsuń
  17. nie lubie takich naklejek, bardzo kiepsko trzymaja sie sciany,

    OdpowiedzUsuń