Podpaski z chipem anionowym

18:47

Hej :)
Co tam u was misiaki? Ja dzisiaj przychodzę do was z recenzją podpasek... UWAGA!... z chipem anionowym. Wiem zapewne pierwsze słyszycie o czymś takim. Ja także wcześniej o nich nie słyszałam. Zobaczyłam je dopiero w sklepie Dedra i postanowiłam zakupić do wypróbowania.



Do mojego koszyka trafiły nie tylko podpaski, ale także wkładki.  No, ale do czego jest ten chip? Już wam tłumacze. Chip anionowy pomaga podczas okresu oraz rozwiązuje niektóre problemy miejsc intymnych m.in. takie jak:

  • świąd,
  • bolesne miesiączki,
  • zapalenie dróg moczowych,
  • zaburzenia hormonalne
  • i wiele, wiele innych...
Dla mnie  to najlepsze podpaski jakie używałam, choć nie ukrywam, że wolę tampony. Cena ich nie jest wygórowana. Są mega wygodne nie to co te w supermarketach. Dają także mega poczucie świeżości. Dodatkowo dostajemy gratis test mikroflory naszych dróg rodnych. Moja ocena to 9/10.



PS. Firma Dedra działa jak Avon. Możemy zakupić produkty po cenie katalogowej. Wystarczy wpisać numer wybranego koordynatora. Ich lista dostępna jest na stronie. 

You Might Also Like

17 komentarze

  1. też postanowilam wyprobowac te cuda, ale leżą. jakos nie moge sie zdecydowac haha ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. interesujące :D

    grlfashion.blogspot.com
    Zapraszam ;* odwdzięczam się za każdą obserwację;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam podpasek, ale na pewno dobre do wypróbowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. nie znam tej marki, ale produkt wyglada ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłas mnie Kochana. Nie miałam pojęcia że są tego typu podpaski i wkładki.
    :)
    Buziaki.

    OdpowiedzUsuń
  6. Kupiła i czekam na test 😊 świetny wpis Aguś buziolki 😘

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja jednak wolę moje sprawdzone Always razem z O.B. Już nie potrafię nosić samych podpasek, ale też samych tamponów ;)
    Mój blog
    Kanał na YT

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiedziałam, że podpaski mogą być aż tak "inteligentne" :)

    OdpowiedzUsuń
  9. przyznam szczerze, że nie słyszałam o tych podpaskach, chętnie je wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Akurat w tej kwestii jestem wierna jednemu produktowi i nie zmieniam ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Pierwszy raz słyszę o czymś takim. Chętnie bym przetestowała.
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow! Pierwszy raz czytam o takim wynalazku :D z chęcią je przetestuję.
    Pozdrawiam i zapraszam na http://essence-de-lavandin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń