sick

22:09

Hej :)
Co tam u was ciekawego? Ja siedzę z zapaleniem oskrzeli w domu. Jednak mimo wszystko jestem szczęśliwa, ponieważ udało mi się nawiązać sporo współpraca.




Jak już widzieliście współpracuje z Sammydress i Zaful. Czekam także na paczki od Gamiss, Dedry, Quiskin, Tea Rebels, Dabur i ponownie od Zaful, więc jak widzicie sporo tego jest i będzie sporo testów.  Czekam jeszcze na odpowiedź od Lubelli. Może się uda.  Zostawiam was ze zdjęciami zrobionymi w "Księżym Lasku" w Zambrowie i zmykam, bo źle się czuję.





You Might Also Like

7 komentarze

  1. gratuluję nawiązania tylu współprac :) życzę dużo zdrowia :)
    pozdrawiam
    http://zyciejakpomarancze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo współpracy, gratuluje :) i życzę zdrowia!
    ankuuls.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Szybkiego powrotu do zdrowia i gratuluję wielu ciekawych współprac.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe zdjęcia. Fajnie że udało ci się nawiązać tyle współprac :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne zdjecia. lubie takie klimaty.
    szybkiego powrotu do zdrowia życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zapalenie oskrzeli to masakra. Kiedyś mnie tak chwyciło, że 3 tygodnie w domu. Szybkiego powrotu do zdrowia :)
    Mój Blog

    OdpowiedzUsuń