Haul zakupowy/ Zaful

11:56

Hej :)

Dawno nie było haul'u zakupowego, więc pomyślałam, że czemu by takiego właśnie nie zrobić. Będzie to taki mini haul ze sklepu Zaful (Zaful underwire bikini Summer 2017 Promotion). Dostałam ostatnio od nich dwie rzeczy.





Pierwsza z nich to cieńsza kurtka w moro. Zapinana jest na małe guziki. Materiał jest sztywny oraz wydaje się sztuczny. Rozmiar odpowiada naszym polskiej rozmiarówce, więc bez problemu możecie zamówić ten, który akurat nosicie. Ja na razie nie mogę się w niej zapiąć, ale po porodzie będzie idealna. Kurtka bardzo mi się podoba, choć myślałam, że będzie trochę z innego materiału. 




Drugą rzeczą jest fioletowa bluza z czarną koronką na górze. Bluza ma bardzo miły w dotyku materiał, choć podejrzewam, że i tak jest to poliester. Jest ona bardzo ciepła, co mnie pozytywnie zaskoczyło, ponieważ poprzednie bluzy, które zamawiałam, były bardzo cienkie. Ogólnie bardzo mi się podobała na stronie sklepu i podoba się nadal. Nie wiem jednak, czy będę ją nosić po porodzie. Na razie czuje się w niej średnio. Zobaczymy, co będzie później. Może się przekonam do siebie w niej.

Ogólnie zamówienie oceniam jako średnio udane.  Rzeczy mogłyby być wykonane z nieco lepszych materiałów. No, ale czego się spodziewać po tak niskich cenach.

Ps. Zaful ma teraz promocję.

Hi darlings, 
There’s something amazing I really want to share, especially to students which just end your summer holidays. Why not get yourself some free new clothes before returning to school?



One of the best online store ZAFUL is now holding a special promotion called: Back to school season~ Help me spread this post to get free clothes that I’ve chosen. If you not interested in my choice, simply go to ZAFUL word press blog https://zafulofficial.wordpress.com/2017/08/08/back-to-school-with-free-new-clothes/  and join the party yourself!
1.Image of the product you desire.

2.Write these in the caption: #BackToSchool I want free clothes for two! Zaful 16 days free shipping from now. http://www.zaful.com/promotion-back-to-school-edit-special-752.html?lkid=116309
3.Tag your friend: @Dreamerblog and post your share article link in our blog comment area.

This event is only on our word press blog. From Aug 8 ~ Aug 22.
We will pick 3 winners and give out the product they chose and an extra copy for free!
This is a great chance for receiving freebies, don’t miss it!

You Might Also Like

41 komentarze

  1. na pierwszy rzut oka ta bluza wygląda fajnie, nigdy nie miałam w rękach ubrań z tego sklepu, dlatego na temat jakości się nie wypowiem,
    pozdrawiam i obserwuję,
    https://paulina-berczynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie kurteczka jest bardzo ładna ;) dokładnie po takiej cenie nie można spodziewać się luksusu :D

    OdpowiedzUsuń
  3. POKLKAŁAM, UWIELBIAM UBRANIA Z ZAFUL, CHOCIAŻ CZASAMI TRAFIAM NA SŁABEJ JAKOŚCI RZECZY :)
    ******************************************
    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!
    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJE :)
    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurtka super :) muszę ją dodac do ulubionych :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bluza wygląda na prawdę fajnie!
    Pozdrawiam cieplutko
    just-do-one-step.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Kurteczka jest świetna <3 Bluza to nie do końca mój gust :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja zawsze sprawdzam sklady zeby się nie rozczarowac

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajna kurtka w wojskowe barwach, sam bym się skusił na takie ubrania, Ciekaw czy są dla facetów.

    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaful teraz w swojej ofercie ma też asortyment dla mężczyzn :)

      Usuń
  9. przygarnęłabym tą kurtkę! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj nie moj gust tym razem 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja zawsze staram sie czytac sklad materialu i staram sie szukac jak najwiecej bawelny 😉

    OdpowiedzUsuń
  12. Kurtka fantastyczna!

    zumurawska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Kurtka mi się podoba, ostatnio bardzo polubiłam motyw moro :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurtka moro idealna dla mnie!! Bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  15. Kurtka jest świetna, doskonal do ciebie pasuje

    OdpowiedzUsuń
  16. Może i materiały nie są najlepsze, ale na zdjęciu prezentują się fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładna kurtka, typowa pod mój gust :)

    gosiajozwiakmakeup.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne rzeczy wybrałaś! <3
    Szczególnie kurteczka mega mi się spodobała!
    Z-pasja-w-obiektywie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo ładna kurtka, właśnie jestem na etapie poszukiwań podobnej! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne zamówienie, nigdy nie miałam przyjemność od nich niczego nosić, ale na pewno odwiedzę ich stronę :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  21. Bluzeczka całkiem trafiona w mój gust - uwielbiam koronki, i ten kolorek! 😉 wydaje się, że jedyny problem to jakość... ale jak piszesz - niskie ceny 😉

    OdpowiedzUsuń
  22. Podobaja mi sie takie kurteczki w stylu moro.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ta fioletowa bluzka jest bardzo fajna, ale moim zdaniem nie pasuje do ciążowego brzuszka. Po ciąży będzie super na Tobie leżeć :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bluzka jest świetna i pięknie w niej wyglądasz

    OdpowiedzUsuń
  25. Kurteczka elegancka :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. Śliczne rzeczy. Do twarzy ci w pierwszej!

    OdpowiedzUsuń
  27. Bluzka najbardziej mi się podoba. I ten kolor, i ta koronka, i jeszcze jest miła w dotyku <3 Bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Tym razem niestety rzeczy nie w moim stylu, wolę gładkie. Szkoda że materiały są nie do końca fajne.

    OdpowiedzUsuń
  29. Z Zaful przeważnie produkty są super :) U nas zawsze się sprawdzają! <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Najbardziej podoba mi się bluzeczka, fiolet w połączeniu z koronką😊 pasuje ci!

    OdpowiedzUsuń
  31. Beautiful photos and combination. Great post.

    Follow for follow? :)

    https://alexandarstanisavljevic.blogspot.rs/

    OdpowiedzUsuń
  32. jeju jak ja kocham moro i koronkę :D
    zapraszam, http://dopaskali.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń