Propozycje spodni/ Wishlista Rosegal i Sammydress

22:49

Hej :)

Długo się zastanawiałam, na jaki temat zrobić tę wishlistę. W końcu zdecydowałam, że pokaże wam spodnie ze sklepów Rosegal i Sammydress. Czemu akurat spodnie? Uważam, że to najbardziej uniwersalna i najwygodniejsza część damskiej garderoby. Wystarczy wybrać sobie jakiś ciekawy model i już zwracamy na siebie uwagę. Osobiście uwielbiam spodnie i nie wyobrażam sobie, jak kobiety mogły kiedyś nosić tylko sukienki i spódnicę. Choć przyznam się, że i tych coraz więcej w mojej szafie, jednak spodnie to zawsze będą dla mnie numerem jeden.

 

klik/klik/klik



klik/klik/klik

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Sukienki nie są dla mnie - zdecydowanie wolę spodnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsze dwie pary są przepiękne, przy następnym zamówieniu chyba je sobie wezmę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ale ja tam wolę klasyczne czarne rurki :)
    Zapraszam do siebie: KLIK! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. oo super. dżinsy i te różowe obok - dla mnie mega :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Spodnie numer 3 są dla mnie świetne, uwielbiam detale w postaci różyczek. :)

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Te ostatnie różowe mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Praktycznie nie noszę spodni, ale muszę przyznać, że trzecie wyglądają zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  8. Very interesting post :)
    I follow you ♥
    Visit my blog if you want

    Janalukic.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne, podobają mi się te pierwsze i trzecie :)

    dustyredplace.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne 2 i 3 mój foworyt;* uwielbiam oczywiście poklikane pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne są czarne z motywem kwiatów, ale też ostatnie- różowe mają coś w sobie :) Spodnie są dobre na każdą okazję :)
    jvstvnamaria

    OdpowiedzUsuń
  12. też wolę spodnie od sukienki ;) ale takie potargane to zdecydowanie nie mój styl :P

    OdpowiedzUsuń
  13. Zdecydowanie częściej chodzę w sukienkach, ale dobierając spodnie kieruję się ściśle ustalonymi kryteriami. Powiem Ci, że te spełniają moje wymagania :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Wolę spodnie ale te to akurat nie mój gust.

    OdpowiedzUsuń
  15. Spodnie są fajne na co dzień, natomiast na wyjścia preferuje spódniczki i sukienki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Te ostztnie rozowe to juz nawet raz mialam w koszyku , ale sie rozmyslilam.

    OdpowiedzUsuń
  17. Najbardziej podobają mi się te z kwiatami. Są świetne <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Różowe spodnie są śmieszne :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Szczerze mówiąc to żadne mnie nie urzekly ale gdybym już musiała wybierać to trzecie są całkiem znośne

    OdpowiedzUsuń
  20. niektóre to widzę moją dziewczynę, te z naszywką lub dżinsy. Fajny post. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Te 2/3 są jak najbardziej w naszym guście! <3 Poklikane.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja natomiast mogłabym nosić sukienki cały czas :) chodzą za mną te pierwsze legginsy:)

    OdpowiedzUsuń