Kombinezony, czyli prostota i elegancja/ Wishlista Zaful

19:01

Cześć kochane <3

Często mamy tak, że stoimy przed szafą godzinami i nie wiemy co na siebie założyć. Wybieramy wtedy zazwyczaj dres i potem cały dzień czujemy się zwyczajnie oraz nie seksownie. Znalazłam, jednak rozwiązanie na takie dni. Kombinezony- to jest właśnie to, co będzie idealne, kiedy nie wiemy co na siebie założyć. Dobieramy do niego tylko jakieś dodatki oraz buty i możemy wychodzić. Na sto procent będziemy wyglądać lepiej i seksowniej niż w jakimś dresie. Ja dzisiaj przygotowałam dla was trzy propozycje kombinezonów ze sklepu Zaful. Podobają się wam?

 

You Might Also Like

16 komentarze

  1. Mi podoba si czarny, reszta niekoniecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Oj akurat nie mój gust 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam w swojej szafie ani jednego kombinezonu. Nie sądzę by mi pasowały :p

    OdpowiedzUsuń
  4. Na mnie niestety kombinezony nijak nie leżą.

    OdpowiedzUsuń
  5. kombinezony to coś co uwielbiam, niestety są dość problematyczne w momencie gdy chcemy do łazienki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten czerwony jest genialny :) Wspaniały post, bardzo inspirujący :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam kombinezony! a ten środkowy bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten ostatni jest niezły... 😉

    OdpowiedzUsuń