Zadbane paznokcie z KillyS

21:12

Cześć :)

Ostatnio w moje rączki wpadła paczka pełna cudowności do paznokci. Była ona od firmy Inter-Vion, wyłącznego dystrybutora marki KillyS. Zdążyłam przetestować już kilka produktów, które otrzymałam, więc czas by wyrazić o nich opinie.


1. Naklejki ażurowe na paznokcie
Akurat one jeszcze leżą i czekają na swoją kolej. Jakoś nie byłam skłonna, by je nakleić na paznokcie, ponieważ średnio mi się podobają. Bardzo możliwe, że po prostu oddam je komuś. Widziałam na stronie, że są dostępne także inne wzory, więc może skuszę się na jakiś inny.


2. Polerka extreme mirror shine
Polerka jest idealna. Zielona strona delikatnie poleruje nam płytkę, a biała ją nabłyszcza. Paznokcie po jej użyciu wyglądają na zadbane, oraz że się tak wyrażę "pełne blasku".

3. Profesjonalne pilniki do paznokci BANAN
W zestawie znajdziemy dwie sztuki. Jeden z nich jest drobnoziarnisty (240/320), a drugi gruboziarnisty (100/180). Pilniki zawierają Aluminium Acid, dzięki czemu nie przegrzewają piłowanej powierzchni. Świetnie nadają się do naturalnej płytki paznokciowej oraz tipsów. Osobiście zawsze wolałam proste pilniczki, ale dzięki temu zestawowi przekonałam się do pilników o kształcie banana. Pracuje się z nimi bardzo szybko i łatwo. Na pewno zakupię je ponownie, gdy te już "zmasakruje".


Produkt ten jest przeznaczony do miękkich, kruchych oraz rozdwajających się paznokci. Zawiera flirt UV, naturalne BIO-składniki pochodzenia roślinnego i nieuczulający składnik utwardzający. Można go używać jako bazę pod lakier, top (najlepiej nakładać ponownie co dwa dni) lub bezbarwny lakier do paznokci. Ja jestem w połowie przekonana tego utwardzacza. Stosowałam go jako bazę pod zwykły lakier plus jako top na koniec, by lakier się, trzymał dłużej. W tych sprawach sprawdza się w stu procentach. Lakier, który schodził mi po dwóch dniach trzymał się prawie tydzień oraz troszkę wzmocniła się moja płytka paznokciowa. Jedyne, co mi w nim nie pasuje to mega odpychający zapach, aż mnie od niego mdliło. Mam nadzieje, że to tylko przez hormony odczuwałam ten zapach tak silnie i po porodzie nie będzie on już taki mocny.

Gdy zobaczyłam ten produkt, byłam zachwycona. Już długo zabierałam się do zakupu takiego korektora, jednak przy zakupach zawsze zapominałam wrzucić go do koszyka. Jakiś cudem trafił do mnie sam i muszę przyznać, że niestety się zawiodłam. Ja mam problem, że nie ważne jak się skupie na malowaniu paznokci zawsze pomaluje skórki i jeszcze gdzieś sobie dodatkowo maznę lakierem. Akurat dnia, w którym dostałam paczkę, malowałam paznokcie i pomyślałam, że spróbuje i użyje tego korektora. Niestety, choć malowałam paznokcie na jasny kolor, korektor usunął lakier z niechcianych miejsc tylko z grubsza. By usunąć wszystko dokładnie, trzeba było się namęczyć. Już wolę namoczyć patyczek w zmywaczu i tym delikatnie pozmywać skórki. Pójdzie to o wiele szybciej.


Taśma także mnie zawiodła. Chciałam jej użyć jako dekoracje paznokci, jednak w ogóle nie chciała się ich trzymać. Odeszła do dwóch godzin po pomalowaniu paznokci. Kiedyś zrobię do niej jeszcze jedno podejście, ale wątpię, że jednak się do niej przekonam.


Jeśli zainteresował was, któryś z tych produktów lub jeśli chcecie zobaczyć, co jeszcze KillyS ma swojej ofercie, to możecie znaleźć je stacjonarnie m.in w Rossmanie, Super-Pharmie, Drogerii Natura, Tesco, Piotrze i Pawle.

You Might Also Like

41 komentarze

  1. Wszystkie rzeczy bardzo ciekawe ale najbardziej przypodobały mi się te naklejki :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja na paznokciach się nie znam i mam problemy z idealnym pomalowaniem, dlatego oddaję się w ręce specjalistek. Jednak utwardzacz i korektor do lakieru to moje must have!

    NOWY POST lailaszaranek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Dawniej częściej używałam ich produktów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Chyba tez sie skuszę na taki zestaw :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajne produkty, widziałam większość z nich w moim rossmanie i się właśnie nad nimi zainteresowałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Pierwszy raz słyszę o tej firmie, ale obecnie robię hybrydy, więc może przydać mi się polerka ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy, ale produkty ciekawie się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wkrecam się w temat i mam nadzieję, ze będę mogła i na sobie wypróbować 😊

    OdpowiedzUsuń
  9. Z takimi akcesoriami to nic trudnego :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja dopiero zaczynam przygodę z asortymentem potrzebnym do idealnych paznokci 😊 mam nadzieję, ze w najbliższym czasie ja biorę wprawy bo zadbane paznokcie to wizytówka kobiety 😊

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkie produkty bardzo ciekawe :D Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Tę taśme potraktuj top-coat, powinno pomóc :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dobrze wiedzieć, że korektor sie nie sprawdzil. Chcialam go kupic i widze ze wyrzucilabym pieniadze w bloto.

    OdpowiedzUsuń
  14. Co do tej taśmy to ja miałam już z wielu firm taśmy tego typu i żadna się nie trzymała dłużej niż kilka minut ;/ Zainteresował mnie ten utwardzacz do paznokci - fajnie, że ma naturalne składniki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jestem wielka fanka tej firmy. Mają bardzo dobre produkty i wcale nie takie drogie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo lubię firmę Killys.Mam od nich m. in. odżywki.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam firmy ale juz ktorys post czytam na ich temat i chyba się skusze

    OdpowiedzUsuń
  18. Z tych produktów tylko pilniki by mi się przydały :D Inne preparaty czy polerki do hybryd się raczej nie nadadzą :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wczoraj kupiłam utwardzacz do lakieru i do tego, żeby szybko schnął i jestem zachwycona ! Już kocham tę markę <3

    OdpowiedzUsuń
  20. ta kosmetyczka jest cudowna. mam i bardzo sobie chwalę. jest bardzo pojemna. a testowałam kilka rzeczy z tych, które masz Ty. a pilników nigdy dość :d

    OdpowiedzUsuń
  21. Moje paznokcie są bardzo zniszczone i łamliwe, dlatego rzadko je maluję :( Jednak utwardzacz muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Te tasiemki bardziej będą się nadawać do żelowych paznokci, pod nabłyszczacz:) Albo również do hybrydy. Zwykły lakier nie bardzo:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Super pazurkowe sprawy! ^^ Ah... widzimy, że fajne produkty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja dopiero od niedawna mam długie i mocne paznokcie. Teraz pora o nie zadbać

    OdpowiedzUsuń
  25. Moje paznokcie kochają oliwę z oliwek - lekko podgrzaną - z odrobiną soku z cytryny. Świetna regeneracja pomiędzy nakładaniem hybryd. :-) Pozdrawiam serdecznie, obserwuję i zostaję na dłużej. :-)

    OdpowiedzUsuń
  26. Ciekawe produkty, ale jestem najbardziej ciekawa tych naklejek.
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://wiktoria7olczak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Ciekawe produkty, a najbardziej spodobał mi się korektor, ale gdy przeczytałam co o nim napisałaś zasmuciłam się, mysłałam,że skoro robią takie produkty to są na początku testowane żeby nie było takich niespodzianek.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja teraz mam coś na punkcie pięknych paznokci, więc zestaw świetny i przydatny :*

    OdpowiedzUsuń
  29. miałam odzywkę z tej firmy i utwardzacz, dobrze wspominam :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Na moje paznokcie które niestety po żelach dalej są jak papier taki utwardzacz bardzo by się sprawdził, muszę go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  31. Wszystko bardzo ciekawe :) a głównie te naklejki i taśma do paznokci :) Bardzo by mi się to przydało :) Świetny zestaw :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo fajne perełki!
    :)
    agnesssja.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. To dobra firma. Jestem właśnie w trakcie poszukiwań dobrej odżywki do paznokci. Ale zaczynam już w nie powoli wątpić, bo żadna siła nie sprawia, by przestały się łamać.Taka taśma to by mi się przydała do naklejania na paznokieć, kiedy się złamie. :D

    http://karina.stankowicz.pl

    OdpowiedzUsuń
  34. Zawsze uwazałam, że zadbane dłonie to wizytówka kobiety. Ja od roku robie hybryde, ze wzgledu, że dłonie nie oszczedzam. Obowiązki w domu czy w stajni, sprawiały że zawsze gdzies mi lakier odskoczył nie mówiąc już nic o złąmaniu paznokcia. Teraz mam spokuj na 3 tygodnie i dość długie pazury;)
    Jeśli chodzi na naklejki, naklej na kolor i dopiero pociągnij top coat. Wtedy nie beda odpadać;)

    Pozdrawiam,
    B.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetny post :) Kiedyś chciałam zakupić tą taśmę do paznokci ale zrezygnowałam

    OdpowiedzUsuń
  36. Nie słyszałam jeszcze o tej firmie, ale taki zestaw bardzo by się przydał :)

    OdpowiedzUsuń