Revers- kosmetyki do makijażu

19:44

Hej :)


Większość  z was wie, że od około półtora miesiąca, a może już od dłuższego czasu interesuje się bardziej makijażem. Byłam, więc zachwycona, kiedy otrzymałam paczuszkę od firmy Revers. W paczce znalazłam:


Jesteśmy producentem wysokiej jakości kosmetyków dla kobiet i mężczyzn. Nasze produkty cieszą się zaufaniem w Polsce i za granicą. Naszym celem jest tworzenie najwyższej jakości kosmetyków, dostępnych dla każdego w przystępnej cenie. Nie zapominamy o zróżnicowanych potrzebach naszych klientów, dlatego kosmetyki REVERS, to nie tylko atrakcyjny design opakowań i wyróżniająca wśród konkurencji jakość, ale przede wszystkim innowacyjność.

Mi akurat kosmetyki ich firmy sprawdziły się średnio, ale przejdźmy do opisu każdej rzeczy po kolei.




Zacznijmy od paletki cieni. Mi akurat trafiły się cienie o pastelowych kolorach. Najpierw się ucieszyłam, ponieważ takich kolorów nie miałam jeszcze w swojej kolekcji, jednak po ich pierwszym użyciu mój entuzjazm znikł. Cienie strasznie się pylą oraz ich pigmentacja jest bardzo słaba. Wiadomo, że są to kolory pastelowe i cena tej paletki jest bardzo niska, ale sądziłam,  że choć troszkę będzie je widać na oku. Ocena: 3/10.


Jest to mój pierwszy kosmetyk do brwi, więc ciężko będzie wyrazić mi opinie. Ogólnie cienie na brwiach utrzymują się prawie przez cały dzień. Łatwo nimi wypełnić nasze brwi. Dodatkowo jest dodany pędzelek, jednak ja z niego nie korzystam. Moja ocena 9/10.


Ten korektor sprawdził się u mnie w zupełnie czymś innym niż w ukryciu moich cieni. Mianowicie świetnie radzi sobie jako baza pod cienie. Dość dobrze zakrywa także zaczerwienienia. Jednak z moimi cieniami pod oczami sobie w ogóle nie poradził. Dodatkowo opakowanie jest mało wytrzymałe i bardzo przypomina mi te od korektora z Catrice. Ocena 7/10.


Najlepszy kosmetyk z całej tej paczki. Puder ryżowy sprawdził się u mnie w stu procentach. Idealnie zmatowił skórę oraz utrwalił makijaż. Moja ocena to 10/10.



Pomadka, która powinna być matowa. No właśnie powinna, bo moim zdaniem jest ona bardziej satynowa. Krótko utrzymuje się na ustach, nawet jeśli przed nałożeniem jej na usta, użyje konturówki. Dodatkowo kolor mi nie przypadł do gustu. Za pewne ją komuś podaruje. Ocena to 4/10.

Jak sami możecie zobaczyć kosmetyki tej firmy są raczej średnie. Ponownie zakupie jedynie puder. Ogólna ocena sklepu to 6/10.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Cudne te rzeczy :) Ah... pomadka fajnie wygląda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. no cienie mają mega słabe.

    OdpowiedzUsuń
  3. pomadka nie jest trwała ale bardzo dobrze nawilża

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam okazję kilka z nich testować, ale kilka innych mnie zaciekawiło. Niestety cieni słabo napigmentowane.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pomadka naprawdę fajna. Trafił Ci sie fajny kolor..ja dostałam za ciemny i raczej nie pasuje mi

    OdpowiedzUsuń
  6. Szkoda, że w mojej paczce nie było pudru ryżowego...

    OdpowiedzUsuń
  7. Zestaw do brwi chętnie bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam ich kosmetyki !! <3 są niedrogie i znakomite puder ryżowy mnie bardzo zaciekawił.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fantastic post!
    Kisses :)
    Soslu Badem by Dilek

    OdpowiedzUsuń
  10. z tych kosmetyków mamkorektor i jest ok i pomadkę która ma beznadziejną trwałość.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawił mnie ten korektor i mimo, że nie radził sobie z Twoimi cieniami, to ja byłabym skłonna zaryzykować i go wypróbować, bo moje cienie są niewielkie :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Zazdroszcze Zazdroszczę Ci pudru ryżowego. Podobno rewelacja. Ale nie mialam w zestawie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Róże też mają słabą pigmentację, ale dla 'początkującej' będą idealne- nie zrobi sobie tymi kosmetykami krzywdy.

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie korektor naprawde sie sprawdzil

    OdpowiedzUsuń
  15. Również mam puder tej marki, ale inna wersję i jestem z niego bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  16. puder i korektor chętnie bym wypróbowała:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Również testuje😊
    Szkoda,że w mojej paczkę nie było pudru ryżowego🙄

    OdpowiedzUsuń