Pink

22:42

Hej.
Jakiś czas temu ze sklepu Zaful przyszła do mnie różowa bluzka. Posiada ona wycięcia na ramionach oraz falbankę na wysokości biustu. Bluzeczka jest bardzo wygodna. Posiada jednak wady i to dość duże. Pierwszą z nich jest to, że strasznie ciężko się ją prasuje. Dodatkowo przyszła tak pognieciona, że by była w stanie nadającym się do założenia prasowałam ja ponad godzinę. Drugą jej wadą jest to, że gdy np.oblejemy się wodą nawet po wyschnięciu zostaje plama. Musimy ja wtedy od razu oprać. Mimo wszystko noszę tą bluzkę dość często. Moim zdaniem pasuje ona do zwykłych stylizacji jak i do tych eleganckich. Ja dziś zdecydowałam się na zwykłą stylizację z białymi trampkami typu slip on, które na moim blogu gościły już wiele razy. Po porodzie zamierzam sobie zakupić pierwsze szpilki, więc kto wie może kiedyś zobaczycie na tym blogu jakąś elegancką stylizację z tą bluzeczką.




bluzka- Zaful 
naszyjnik- Zaful
Spodnie- nn
Buty-nn

You Might Also Like

27 komentarze

  1. Moim zdaniem nie Twój krój i kolor. Ale jak jesteś zadowolona to super.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bluzka ładna lecz nie lubię takich blyszczacych materiałów:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie zdjęcia masz zrobione, a co do prezentu z sklepu to przyznam się to bluzka pasuje do ciebie jak ulał.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że tyle ma wad. Na pierwszy rzut oka ich nie widać.
    P.s. No to czekam na te szpilki!

    OdpowiedzUsuń
  5. mi sie bluzka nie podoba i wydaje mi się, ze ci nie pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. O matko, też mam taką bluzkę, którą mogę prasować godzinami, a wystarczy chwila i jest megapognieciona...Jak dla mnie, jest to ogromna wada takiego ciucha, bo jest mało praktyczny i wygląda brzydko :/ Jestem ciekawa tej wersji ze szpilkami :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się jej kolor i jak się układa- pasuje Ci. Świetnie wyglądałaby z ołówkowa spódnica 😍

    OdpowiedzUsuń
  8. Buty fajne, ale bluzka jak dla mnie się nie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Bluzka zupełnie do Ciebie nie pasuje, nie ten kolor o krój

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety sie z Tobą zgadzam,zdecydowanie nie ten krój :(

      Usuń
    2. Za krojem tej bluzki sama średnio przepadam. Bardziej noszę ją ze względu na kolor i to, że jest jedyna bardziej elegancką rzeczą, w która się aktualnie mieszcze :D

      Usuń
  10. Bluzka jest trochę dziwna :D Ale najważniejsze, że Ty się w niej dobrze czujesz :D Fajne buty :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta bluzka do mnie też zupełnie nie przemawia. Nie lubię takiego materiału.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bluzka nieciekawa,jednak buty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  13. nie moje klimaty ale najważniejsze że Tobie odpowiada

    OdpowiedzUsuń
  14. Moim zdaniem za dużo się na niej dzieje i to nie jest odcień różu, który by mi się spodobał, ale jest elegancka i jeśli się w niej dobrze czujesz, to opinie innych raczej nie powinny mieć znaczenia ;)
    malinowynotes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. bardzo mi się podoba bluzka, jednak średnio ci ona pasuję

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten materiał zupełnie mnie nie przekonuje. Ogólnie fajnie Ci w różu ale z tą bluzką jest coś nie tak

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak dla mnie to kiepskawo... Kolor zupełnie nie w moim guście...

    OdpowiedzUsuń
  18. Naszyjnik tego typu świetnie pasuje do tej bluzki.

    OdpowiedzUsuń
  19. Materiał jak dla mnie okropny :* Nie lubię takich

    OdpowiedzUsuń
  20. mi się nie podoba taki materiał niesttey... bym się w nim ugotowała:) obserwuję z miłą chęcią i zapraszam serdecznie do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ładny jest ten naszyjnik :) bluzeczka też całkiem fajna

    http://wooho11.blogspot.com/ - Zapraszam na nowy wpis <3

    OdpowiedzUsuń
  22. Bluzeczka nas nie przekonuje, ale buty i naszyjnik to sztosik! <3

    OdpowiedzUsuń