Openbox U.R.O.K- edycja XIX

20:56

Cześć kochani :)
Wczoraj doszło do mnie w końcu moje listopadowe pudełeczko od Shinybox. Dokładnie jest to U.R.O.K edycja XIX. Subskrypcję tego pudełeczka możecie zamówić na stronie InspiredBy. Nie będę już, jednak przedłużać tylko pokażę wam, co znalazłam w środku.


Beaute Marrakech- Czarne mydło naturalne savon noir 16,49 zł/ 100 g

Savon Noir dzięki swoim właściwościom nawilżającym i oczyszczającym zmiękcza oraz bardzo skutecznie i dogłębnie odżywia skórę. Dzięki zawartości oliwy z oliwek czarne mydło wykazuje działanie peelingujące, dotlenia oraz dogłębnie oczyszcza skórę z toksyn i łoju.



Chic Chiq- A la Rose- maska do twarzy w proszku, saszetka w podróży 19.99 zł/szt.

Odmładzająca i upiększająca maseczka zawierająca płatki róży damasceńskiej oraz olej jałoba, nadając skórze zdrowy blask. Idealna do zrelaksowania się w zaciszu domowym.


Bishojo- Krem wodny nawilżający 39.90 zł/ 30 ml

Likwiduje uczucie spięcia skóry, reguluję równowagę hydrolipidową naskórka, natychmiast  wnika w skórę, zapewniając lepszą absorpcję substancji aktywnych. Kwas hialuronowy nawilża skórę.



Tria Cosmetics- Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży 23.00 zł/ 75 ml

Krem do rąk z ekstraktem z dzikiej róży. Dzięki naturalnym składnikom odżywczym regeneruje i uelastycznia naskórek oraz wzmacnia paznokcie. Opóźnia efekty starzenia się skóry, a przy regularnym stosowaniu przywraca dłoniom aksamitną miękkość i gładkość.


Figs &Rouge- Daily Cleanser Skin Balancig [Blue Daisy] 68.00 zł/ 180 ml

Oczyszcza, wspiera i chroni cerę przed codziennymi środkami drażniącymi. Posiada antyoksydacyjne działanie dla naturalnej bariery skóry. Delikatnie odstresowuje i przywraca blask cerze.


Moim zdaniem zawartość tego pudełeczka jest dość słaba. Jedynie, co je ratuje to krem z Bishojo oraz maseczka. Czarne mydło odstrasza mnie zapachem, a kremów do rąk aż mam nad to. No cóż, wiadomo że takie pudełeczka to niespodzianki i nie zawsze zawartość wpisuję się w nasz gust.

You Might Also Like

25 komentarze

  1. Porownujac do innych, wczesniejczych boxow to troche slabiej, jednak nie ma co narzekać - polecam krem z bishojo jest fajny!

    OdpowiedzUsuń
  2. faktycznie dosc slabo wypada w tym miesiacu. jedynie krem bishojo zwrocil moja uwage. I Figs &Rouge - ze wzgledu podobno na naturalne skladniki.

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem bardzo ciekawa tego czarnego mydła, czy będzie tak samo dobre jak to z natury sibericy? :>

    dodaję do obserwowanych ;* i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)
    https://pani-blondynka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. jedynie znam ten krem z bishojo, bo go mam, wiec pudełko nawet spoko, bo nic innego nie testowałam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Zaciekawiłam się maską do twarzy..

    OdpowiedzUsuń
  6. krem z bishojo wydaje się być fajny xd

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie taki zły ten box :) Krem na pewno chciałabym mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jakoś mnie nie przekonuje to pudełko. Czarne mydło bym co prawda chciała wypróbować, ale raczej nie w tej różanej wersji. Widziałam, że było też eukaliptusowe.

    OdpowiedzUsuń
  9. O tym kremie wodnym czytałam już kilka dobrych opinii. Sama miałam próbkę i byłąm zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  10. Brakuje mi czegoś do włosów, ale jest fajnie. Czarne mydło to jedna z moich największych miłości, po niczym nie mam tak gładkiej skóry całego ciała. Polecam nałożyć na dziesięć minut przed kąpielą a potem delikatnie spłukać. <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Maska do twarzy wydaje się być warta uwagi :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nawilżający krem wodny bardzo bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Krem z Bishoyo jest jednym z moich ulubionych - miałam okazję go testować i jest super. Pudełko jest niewielkie ale fajne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem ciekawa tej maski :) Wydaję się być spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawa zawartość pudełka :-) Miłego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo fajna zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. ciekawe propozycje

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie miałam czarnego mydła w takiej formie, więc ten produkt zaciekawił mnie najbardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Widziałam już różne pudełka i zawartość Twojego wypada na ich tle dość blado. Mnie nic jakoś wyjątkowo nie zaciekawiło

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten wodny krem nawilżający przypadł mi do gustu, ciekawe jak by się u mnie sprawdził! ;>

    OdpowiedzUsuń
  21. Maska do twarzy w proszku? Brzmi ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam to czarne mydło o jest rewelacyjne jesli chodzi o pielęgnację twarzy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tej maski ale bardzo chętnie ją przetestuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. To prawda, takie pudełeczka to jedna wielka niewiadoma:) mnie najbardziej ciekawi maseczka w proszku:)

    OdpowiedzUsuń