Pomysł na świąteczny prezent dla męża z My Gift DNA

21:24

Długo szukałam idealnego prezentu na prezent dla męża. Raz chciałam mu kupić coś do akwarium, drugi raz coś z ubrań, a jeszcze innym razem zastanawiałam się nad kieliszkami do wina. W końcu pewnego dnia przypomniało mi się o sklepie internetowym My Gift DNA. Robiłam już raz w nim zakupy i byłam bardzo zadowolona. Znajdziecie w nim przeróżne spersonalizowane rzeczy.


Wybrałam dla męża portfel z grawerem. Został on zapakowany w eleganckie drewniane pudełko, na którym możemy umieścić dedykację. Sam portfel został wykonany ze skóry w kolorze brązowym. Jest bardzo wygodny w użytkowaniu. Spokojnie zmieścimy w nim 6 kart, drobniaki, grubsze pieniądze oraz jakieś dokumenty.


Grawer został wykonany z użyciem najnowszych technologii laserowych. Użyto do niego lasera firmy Trotec Laser.  Laser ten pozwala na osiągnięcie dokładności rzędu setnych części milimetra.

Portfel znajdziecie tutaj.

Mój mąż już korzysta z tego portfela. Niestety nie udało mi się go schować, by podarować Mu go dopiero w święta. Grawer wydaje się  trwały. Mąż wraz z portfelem nosi w kieszeni klucze i jak na razie nie widać żadnych zarysowań. Wiele osób zaczepiało już mojego męża z pytaniem z skąd ma taki świetny portfel, co tylko potwierdza, że jest on oryginalny i niespotykany.

Sądzę, że taki spersonalizowany portfel to super pomysł na prezent. Widać wtedy, że pomyśleliśmy  o danej osobie i kupiliśmy coś od serca. Na stronie sklepu oprócz takich portfelów znajdziecie także wiele innych rzeczy, m.in. kubki, body dziecięce, deski, tace śniadaniowe.  Myślę, że jeśli złożycie zamówienie dzisiaj to wasz prezent, spokojnie dojdzie na święta, ponieważ wysyłka jest ekspresowa. Do mnie zamówienie doszło w dwa dni.

PS. Przepraszam za widoczny blask lampy na zdjęciach, ale dni są pochmurne i nie da się po prostu jej nie użyć.

You Might Also Like

26 komentarze

  1. Portfel bardzo mi się podoba i myśle, że zamówię go na urodziny męza. mygiftdna jeszcze mnie nigdy nie zawiodło.

    ps. da się nie używać flesha da! :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam spersonalizowane prezenty, chociaż grawer mało dyskretny to ma swój urok ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Portfel bardzo ładnie się prezentuje! :) Świetny pomysł na to, jak okazać bliskiej osobie uczucia :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię personalizowane prezenty 🎁 wiadomo że są dla danej osoby.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja w tym roku pod choinkę sprawiłam dla swojego męża portfel. Co prawda nie personalizowany, ale za jakiś czas i taki mu podaruję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładny taki prezencik :D Personalizacja ma coś w sobie :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Prezenty personalizowane to wspaniałe prezenty na Święta - są oryginalne i wyjątkowe przez to, że często są imienne :D

    OdpowiedzUsuń
  8. swietna propozycja pod choinke. mysle, ze kazdy mezczyzna by sie ucieszyl :) bardzo praktyczne. ja z grawerem dam tacie, dorzuce kilka monet, i kupon toto-lotka

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że nie udało Ci się ukryć prezentu i podarować go dopiero w święta;>

    Fajny prezent, widać, że porządnie wykonany!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jestem fanką sklepu MyGiftDNA i bardzo podobają mi się przedmioty kupione w tym sklepie. Nie dość że pięknie wyglądają, to są świetnej jakości no i spersonalizowane - wszystko czego można chcieć w jednym!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow super prezent, idealnie sprawdzi się na gwiazdkę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzl fajny prezent. Widać, że mężowi się bardzo podoba. Ciekawe co Ty dostaniesz. ;)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. Mnie pomysl sie bardzo podoba , jednak moj J. raczej nie nosil by go .

    OdpowiedzUsuń
  14. Super prezent, wygląda bardzo elegancko :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Taki presonalizowany portfel to świetna sprawa :D Ja podobny zamówiłam mojemu tacie i jest bardzo zadowolony :)

    OdpowiedzUsuń
  16. mój facet też ma portfel od nich i ogolnie jest zadowolony, ale narzeka na kieszonkę przeznaczoną na drobniaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Fajny pomysł choć zdecydowanie wołałabym by napis był bardziej subtelny i mniejszy.

    OdpowiedzUsuń
  18. Muszę pomyśleć o takim portfelu dla mego faceta xd ale u nas bardziej pasował by napis " kiedyś byłem bogaty, teraz mam żonę i dzieci" hahha

    OdpowiedzUsuń
  19. Spersonalizowane prezenty to super pomysł :) Sama kiedyś na gwiazdkę kupiłam mężowi portfel z jego wygrawarowanymi inicjałami. Tylko mój grawarek był dużo mniejszy i w środku portfela, bo znając mojego marudę tak widocznego napisu by nie nosił :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Portfel przecudowny, chyba obdaruję takowym mojego chłopaka <3

    OdpowiedzUsuń
  21. Dobrze ze jeszcze dzień do Wigilii, mam czas by kupic prezenty. Portfel to doby pomysl. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  22. Męża jeszcze nie mam, ale taki prezent sprawdzi się również dla taty! Już w tamtym roku dostał ode mnie portfel, na prawdę praktyczny prezent!

    Pozdrawiam ☻

    https://paulonkal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. fajny pomysł

    http://www.emiblog.pl/

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetny pomysł na prezent. Szkoda że wcześniej nie trafiłam na Twój wpis. Zamówię mężowi taki bez okazji

    OdpowiedzUsuń
  25. Moj maz na pewno ucieszyłby się z takiego portfela, zwłaszcza z taka dedykacja.

    OdpowiedzUsuń
  26. Super prezent! Często korzystam z oferty mygiftdna, gdyż mają super asortyment w dobrej jakości! Mój tez otrzymał portfel, tylko z innym grawerem:)

    OdpowiedzUsuń