Ujarzmij swoje włosy z Nivea

22:26

Ostatnio swoim włosom poświęcam na prawdę sporo czasu. Zmieniłam ich pielęgnacje oraz nie czeszę ich na sucho, jednak pomimo tego i tak często zamiast ładnych fal bądź loków mam puch i wyglądam wtedy jak baranek. Na całe szczęście znalazłam świetne rozwiązanie na ten problem.


Rzadko kiedy używałam lakierów, a piankę używałam może raz w życiu. Nie byłam jakoś przekonana do tego typu produktów, ponieważ zawsze po ich użyciu moje włosy wydawały się przetłuszczone.  Wyobraźcie sobie,  więc moją minę jak otrzymałam  duet, który widzicie na zdjęciu powyżej. Przez lakiery i pianki innych firm byłam uprzedzona i do tych od Nivea. Myślałam, że także się nie sprawdzą. Później się okazało, że jednak się myliłam.


Zacznijmy może od pianki. Ma ona przyjemny zapach typowy dla produktów Nivea. Podkreśla skręt moich włosów, nie sklejając ich. Nie obciąża także włosów, ale nadaje im objętości u nasady. Dodatkowo pianka Nivea Care&hold chroni włosy przed uszkodzeniami termicznymi, więc bez obawy możemy używać prostownicy lub lokówki.


Z lakierem polubiłam się najbardziej. Używam go prawie codziennie by ujarzmić mojego "baranka". Korzystając z tego lakieru, nie wyczułam żadnego specyficznego zapachu. Włosy nie zostały posklejane ani obciążone. Jedyne co, to stały się szorstkie w miejscu użycia lakieru.

Bardzo polubiłam się z tym duetem i na pewno sięgnę po niego ponownie w przyszłości. W szczególności po lakier, bo piankę używam tylko na większe wyjścia. Produkty oceniam na 9/10.

You Might Also Like

28 komentarze

  1. Zapach produktów Nivea bez wątpienia można uznać za przyjemny ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skorzystam z chęcią! :)
    Pozdrawiam
    FotoHart

    OdpowiedzUsuń
  3. Niedawno już gdzieś czytałam o tym duecie i powiem szczerze, że bardzo mi się podoba xd

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie miałam tej pianki ale lakier jest super jak dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pianek nie używam odkąd nie noszę krótkiej fryzury, ale na lakier to bym się skusiła;>

    OdpowiedzUsuń
  6. Pianek nie używam odkąd nie noszę krótkiej fryzury, ale na lakier to bym się skusiła;>

    OdpowiedzUsuń
  7. lakier mnie zainteresował, moje włosy mimo ,ze są po farbowaniu i powinny wyglądać juz dobrze zamiast moim atutem stały się udręką!

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja koleżanka posiada i jest zadowolona, czyli warto kupić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Chyba przyjrzę im się bliżej podczas zakupów :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Czytalam dobre recenzje o tym duecie byc moze kiedys przetestuje lakier gdyz pianki nie uzywam

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam ten duet i razem to coś pięknego loki trzymały mi się bardzo długo :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam o tym duecie świetne recenzje. Aż szkoda że bardzo rzadko stylizuję włosy i nie warto mi ich kupować.

    OdpowiedzUsuń
  13. niestety nie moge uzywac lakierow i pianek. ale nivea to jedyna firma, na ktora bym sie skusila. nie mialam do tej pory problemow. lakier z checia kupie przed sylwestrem :)

    OdpowiedzUsuń
  14. pianka mi bardzo podpasowała ! moje włosy ją uwielbiają

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja kupiłam niedawno obydwa produkty. Pianka jeszcze czeka na wypróbowanie, a lakier zdążyłam już kilka razy zastosować. Jestem zadowolona, bo dobrze ujarzmia włosy bez ich sklejania :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja zastanawiam się nad zakupem tego duetu w ramach prezentu dla mojej mamy. Często stylizuje sobie włosy, więc myślę, że będzie zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mam ten sam problem puszących się włosów. Może i u mnie by się sprawdziły te kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pianki używam sporadycznie w sumie więc jak mi się skończy moja obecna to spróbuję przetestować z Nivea :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja wolę piankę heh :D lakier stoi - używałam raz.

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię ich produkty ze względu na zapach :) Działanie też jest całkiem spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo ciekawe produkty, uwielbiam zapach produktów Nivea :)
    ******************************************

    ZAPRASZAM DO SIEBIE NA NOWY POST!

    MOGŁABYM PROSIĆ O JEDEN DŁUŻSZY KLIK? Z GÓRY DZIĘKUJĘ :)

    *KLIK*

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo lubię lakier z tej serii - z kolei moja mama jest zauroczona tą pianką ;) Po lakier sięgam zaskakująco często. Nie robi skorupy na włosach, a fajnie je ogarnia :D

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo lubię kosmetyki marki Nivea ale nie korzystam z lakierów i pianek do włosów. Staram się dostarczać moim wlosą jak najmniej takich atrakcji

    OdpowiedzUsuń
  24. Nie miałam okazji przetestować tego, koniecznie muszę spróbować! :)

    http://istotaludzkaa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja nadal nie jestem przekonana ani do pianki ani lakieru :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Lakier do włosów z Nivea miałam, pianki natomiast nie, ale chętnie wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  27. Produkty od Nivea od dawna królują w mojej kosmetyczce. O tym duecie słyszałam już jakiś czas temu i przy najbliższych zakupach chętnie wypróbuje:)

    OdpowiedzUsuń
  28. Nie znam tych produktów ale nigdy nie byłam przekonana do pianek. Po Twojej opinii tej chętnie wypróbuję

    OdpowiedzUsuń