Pomysł na prezent świąteczny z Projektogram

17:30

Cześć kochani.

Święta już tuż tuż. Można powiedzieć, że kryją się już za rogiem. Nadszedł, więc czas na ostatnie zakupy prezentów. No, ale co zrobić, gdy nie mamy pomysłu?


Myślę, że w takiej sytuacji może nam pomóc sklep internetowy Projektogram. Mają w swojej ofercie poduszki, plakaty, zdjęcia w różnych formach czy case'y. Wystarczy wybrać, któryś z projektów, wgrać zdjęcia i prezent gotowy.


Ja  zdecydowałam się na większą poduszkę. Ma ona 37x37 cm. Możemy wybrać opcję miedzy 9, 16 lub 25 zdjęciami. Dodatkowo możemy zadecydować jaki kolor będzie miała nasza poduszka. Do wyboru mamy biały lub czarny. Osobiście zdecydowałam się na poduszkę w białym kolorze, na której znajduję się dziewięć zdjęć. Zdecydowałam, że moja poduszka powędruje na prezent dla mnie (taki samolub ze mnie hehe), więc wgrałam zdjęcia moje i mojego męża.


Moje zamówienie zostało zrealizowane bardzo szybko. Poduszka sama w sobie wygląda jak typowy jasiek. Zdjęcia znajdują się na poszewce, która jest wypełniona miękkich wkładem.  Podoba mi się takie rozwiązanie, ponieważ, gdy się pobrudzi, będę mogła spokojnie ją wyprać.


Myślę, że z takiego prezentu będzie zadowolony każdy i będzie on  pamiątką na wiele lat. Szczerze polecam i sama zapewne nie raz wrócę do tego sklepu.

You Might Also Like

23 komentarze

  1. ja muszę pomyslec o takiej poduszce dla mojego faceta, aby wział sobie w trasę :d

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny pomysł na prezent :) Do tego oryginalny - całość fajnie się prezentuje :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie ma nic lepszego, niż taki oryginalny prezent. Na pewno ucieszy się z takiego prezentu <3

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajny pomysl i chyba kupię taką mojemu mezowi na urodziny

    OdpowiedzUsuń
  5. Super pomysł na prezent :) Bardzo mi się podoba.
    Wesołych i radosnych świąt!
    https://xgabisxworlds.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Podobają mi się takie poduszki ze zdjęciami :) To super pomysł na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  7. O jacie, fajny pomysł na prezent dla ukochanej osoby :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajnie to wygląda i myślę, że taka poduszka sprawdziłby się też fajnie na prezent !

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysl super i pamiątka będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna poduszka. Moim zdaniem taki personalizowany prezent to zawsze świetny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. moja mama ma za miesiac urodziny. idac spac chetnie spojrzalaby wstecz i powspominala :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kupiłam dla syna na Mikołajki taką samą.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny pomysł, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie taka poduszka była prezentem rok temu, a chłopak był bardzo zadowolony

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajny pomysł ze zdjęciami na podusi, milej się przytulić! ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny pomysł i pamiątka na kilka lat.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ładny prezent! :) Bardzo mi się podoba taka poducha. Myślę, że pomyślę nad takim prezentem dla moich bliskich.

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam takie poduszeczki na dzień ojca i jesteśmy mega zadowoleni xd

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajny i oryginalny prezent. Ja bym się z takiego bardzo cieszyła

    OdpowiedzUsuń
  20. Moja Mama lubi takie rzeczy, coś takiego jej muszę zrobić!

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja taką podusie dałam ojczymowi z okazja Dnia Ojca! Był zachwycony:)
    W twojej poduszce podoba mi się pomysł połączenia zdjęć czarno-białych z kolorowymi:) Obłędnie to wygląda:)

    OdpowiedzUsuń