Czy warto kupować ubrania dla dzieci w chińskich sklepach?

00:08

Dzieci to małe urwisy. Często się brudzą, przez co często musimy je przebierać. Dzieciaki także rosną bardzo szybko i wyrastają z ubranek w mgnieniu oka. Dlatego moim zdaniem nie warto kupować drogich, markowych ubranek.  Więc w co ubrać dziecko?

komplet-link

Sporo tanich i nawet dość dobrych jakościowo ubranek można zakupić w popularnych ostatnio chińskich sklepach internetowych. Na powyższym zdjęciu możecie zobaczyć Tomka w komplecie ze sklepu Sammydress. Komplet kosztował nas tylko kilka dolarów. Myślę, że jak za taką cenę to materiał jest całkiem OK. Nie jest to typowa bawełna, ale ubranko jest przyjemne w dotyku. Jedyna wada to, że sznureczki które są do ściskania spodenek w pasie po kilku praniach, popuściły kolor i zafarbowały kawałek jednego z białych paseczków, ale sądzę, że to mogłoby się zdarzyć i w markowym kompleciku.


Moim zdaniem warto zaoszczędzić i zakupić dziecku ubranie w takim sklepie. Jakoś jest porównywalna do tych markowych, a jeśli dziecko poniszczy ciuszki, to nie będzie nam szkoda kasy. Tym bardziej że na tych stronach możemy ubrać dziecko już za 5 złotych.
Komplecik oceniam na 9/10.

PS. Przepraszam za zdjęcia, ale mały model nie lubi współpracować :)

You Might Also Like

24 komentarze

  1. Uroczy model, no pewnie po co przeplacac jak dziecko i tak szybko wyrasta z ubran i niszczy.

    OdpowiedzUsuń
  2. mysle,ze jakby dobrze trafic to ubrania są całkiem całkiem, ale ja mojej jeszcze nic nie brałam, bo sie boje, że zle trafie z rozmiarem.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładny komplecik wybrałaś dla Tomka :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja póki co, jeszcze nie zamawiałam tam ubranek, al już wkrótce będę musiała, bo Madzia wyrasta z ubranek bardzo szybko. Hania z resztą też. Staram się kupować w tańszych sklepach, głównie przez Internet, ale czasami kupuję używane, w bardzo dobrym stanie i jakoś nie mogę narzekać na jakość ubranek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zamawialam już ubranka z chińskich sklepów i uważam, że są super. Mój mały już teraz nosi body ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. jesli tylko wczytamu sie w sklad i nie zamowimy poliestru to będziemy na pewno zadowoleni

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy blog, ciekawa realizacja. Zapraszam również do siebie. Już nowy post. Przepis na Fit piernik. https://zdrowoiprawidlowo.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Też jestem zdania, że nie ma sensu kupować małym dzieciom drogich ubrań, które założą zaledwie kilka razy. Fajnie, że chińskie sklepy mają ubrania dla dzieci w dobrych cenach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem zdania, że ubrania dla małych dzieci powinno się kupować tańsze, dzieci rosną i się brudzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jejku jak on uroczo wygląda w tym kompleciku!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dokładnie dzieci to małe urwiski i szybko się brudza ale ja bardzo lubię ubranka z Pepco jest w czyn wybierać a chin nigdy nie zamawialam

    OdpowiedzUsuń
  12. Moim zdaniem warto - dzieci szybko rosną a chińskie ciuszki są tańsze. -

    OdpowiedzUsuń
  13. ja patrze na opis materialu, ale i to nie do konca jest prawda. mam dwie pizamki i jesli je porownam, to obie w dotyku sa calkiem inne. to zawsze jest ryzyk fizyk

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja często kupuję i nie patrzę czy robione w chinach czy stanach czy Polsce. Większość ubrań na rynku są robione w Chinach tylko że sprzedawane pod metką. Patrzę na skład - jak bawełna przeważa to biorę.

    OdpowiedzUsuń
  15. W tym sklepie nie zamawiałam jeszcze, a widzę, że asortyment mają bardzo ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jeszcze nie zamawialam ubran dla corki ale myślę że spróbuję .

    OdpowiedzUsuń
  17. Na tych stronach można znaleźć istne perełki, są przesłodkie ubranka dla dzieci, ale trzeba dopilnować się z wymiarami, bo tam mają często pozaniżane rozmiarówki;>

    OdpowiedzUsuń
  18. Na Sammydress zamówiłam dla moich dzieciaków już nie jedno ubranie i jestem zadowolona z jakości.

    OdpowiedzUsuń
  19. Dzieci tak szybko rosną, że nie widzę sensu, aby wydawać dużo pieniędzy na ubranka, a ten komplet jest bardzo fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Podoba mi się ten komplecik xd

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajne ubranka, a mały model uroczo w nich wygląda

    OdpowiedzUsuń
  22. Ej, prezentują się bardzo spoko!

    OdpowiedzUsuń
  23. rośnie mały urwis:) I daje mamie popalić:) Super komplecik! Czasami warto zainwestować w coś porządnego, lecz na co dzień jak najbardziej jestem za oszczędniejszymi zakupami, zwłaszcza dla dzieci, którzy rosną jak na drożdżach:)

    OdpowiedzUsuń