Co podarować dziecku na chrzest?

20:33

Cześć :)


Niedługo prawdopodobnie zostanę mamą chrzestną, więc powoli zaczynam się rozglądać za prezentami na chrzest dla małej kruszynki. Jest ona (bądź on) dopiero w brzuszku, więc jeszcze mam sporo czasu, ale wolę się wcześniej się rozejrzeć i dobrze przemyśleć tę sprawę. Przyznam, że osobiście preferuję dostawać i dawać pieniądze. Rodzice wtedy mogą kupić dziecku to, co będzie potrzebowało. Nie chce jednak, aby mały aniołek, jak dorośnie, nie miał żadnej pamiątki. Dlatego postanowiłam dorzucić jeszcze coś do pieniędzy. Wybrałam kilka prezentów na chrzest i dzisiaj wam je zaprezentuję. Może doradzicie mi co wybrać.


Propozycja numer jeden to spersonalizowana poduszka. Myślę, że jest to prezent rzadko spotykany. Jeszcze nie widziałam, by ktoś podarował poduszkę na chrzest. No, chyba że jestem aż tak zacofana. To właśnie dlatego, że jeszcze się nie spotkałam na żadnej uroczystości z takim prezentem, to ta poduszka zwróciła moją uwagę. Z drugiej zaś strony boję się, że będzie ona tylko męczarnią dla rodziców, a później dla dziecka ze względu na to, że będzie trzeba ją często prać.


Kolejnym pomysłem, który wpadł mi do głowy, jest obrazek do postawienia np. na dziecięcej komodzie. Ma on z tyłu tabliczkę z grawerem i dedykacją. Myślę, że bardzo ładnie prezentowałby się w dziecięcym pokoiku.


Album na zdjęcia z chrztu także bardzo przypadł mi do gustu. Rodzice spokojnie będą mogli do niego wkleić zdjęcia zrobione przez fotografa, a dziecko później będzie miało je w jednym miejscu, niezniszczone. Dodatkowo zawsze sięgając po te zdjęcia, będzie przypominało sobie o mnie i o tym, że zawsze może na mnie liczyć. Boję się tylko, że dużo osób wpadnie na pomysł z albumem.



Biżuteria to chyba najbardziej popularny prezent. Ta bransoletka nie jest jednak taka zwykła. Może posiadać ona grawer, jaki tylko zechcemy oraz możemy ją dopasować dla chłopca bądź dziewczynki. Zazwyczaj widziałam proste bransoletki z małymi zawieszkami, więc myślę, że ta nie byłaby jak każda i idealnie wpasowałaby się dla małej damy bądź malutkiego dżentelmena.

Jak myślicie, na który prezent powinnam się zdecydować? Co wy podarowaliście na chrzest? Jeśli was ciekawi skąd pochodzą przedstawione przeze mnie prezenty na chrzest to kliknijcie link :)

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Na poduszkę bym się nie zdecydowała na chrzciny. Obrazek do postawienia w takiej formie, który tu pokazałaś w moje gusta również nie trafił (wszystko w zależności od wystroju wnętrz i upodobań rodziców) Albumy na zdjęcia to wydaje mi się już przeszłość, teraz w modzie są fotoksiążki, myślę,że taka byłaby lepsza,ale to niestety po uroczystości dopiero, jak już będą zdjęcia, wtedy fajna pamiątka. Biżuteria, jeśli masz pewność, że to dziewczynka, dla chłopca odpada.
    Oj miałabym mętlik w głowie i prawdziwi orzech do zgryzienia co kupić.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja już ktoryś raz kolei kupuje srebro. Takie na którym można wygrawerować imię datę urodzin. Ostatnio była to srebrna mała grzechotka

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wybieram na prezent zawsze srebro. Ostatnio była to grzechotka srebrna na niej wyło wygrawerowane imie, data urodzin, godzina

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezenty spersonalizowane są coraz modniejsze, ale w moim odczuciu album na zdjęcia jest dobrym pomysłem. Ponadto piękna ikona czy obraz np. ze Święta Rodziną czy Aniołem Stróżem też będzie dobrym prezentem, z którego z pewnością ucieszy się dzidziuś jak dorosnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super post! Zawsze to fajna pamiętka.

    OdpowiedzUsuń