Openbox pudełeczka BEAUTY ME- edycja czerwiec 2018

18:00

Cześć kochani :)

Dzisiaj przychodzę do was z openboxem czerwcowego pudełeczka BEAUTY ME (dawniej U.R.O.K). Wiem, że czerwiec minął już dawno, jednak to pudełeczko doszło do mnie dopiero jakiś czas temu. No to, co nie przedłużajmy, tylko zobaczmy, co tam jest.


POWRÓT DO NATURY- MYDEŁKA 22 ZŁ/ 3 x 100 g

Całkowicie naturalne mydełka w pudełeczkach pakowane są jako zestaw, w tekturowe tacki koloru złotego z napisem i "otulane" wełną drzewną lub innym, naturalnym wypełniaczem. W zestawie znajdziesz produkty dla całej rodziny.



GLOV- QUICK TREAT UNICORN 14,90 zł/ szt.

Zapomnij o rozmazanej kredce, tuszu  czy nie kontrolowanym śladzie po szmince. GLOV Quick Treat to mały i poręczny gadżet, który pozwoli skorygować makijaż w mgnieniu oka.

DERMAGLIN- MASECZKA Z OLEJEM KONOPNYM 7,00 zł/ 20 g

Bazą maseczek jest zielona glinka kambryjska- jeden z najcenniejszych naturalnych surowców kosmetycznych. Zielona glinka kambryjska wydobywana z wyjątkowo czystego ekologicznie rejonu Zatoki Fińskiej.


EFEKTIMA SERUM DO SKÓRY SUCHEJ PORE & MATT-CONTROL 25 zł/ 50 ml

Specjalistyczny krem do twarzy, opracowany z myślą o cerze z rozszerzonymi porami. Wspomaga w przywróceniu skórze niezbędnej równowagi, dzięki zawartości składników regulujących wydzielanie sebum. Przy systematycznym stosowaniu wpływa na zmniejszenie widocznych rozszerzonych porów oraz nadaje skórze gładszy wygląd.


VIS PLANTIS- ODŻYWKA DO WŁOSÓW CIENKICH I POZBAWIONYCH OBJĘTOŚCI - CZARNUSZKA 13,99 zł/400 ml

Do codziennej pielęgnacji włosów cienkich i pozbawionych objętości. Wyciąg z czarnuszki, lnu, bawełny, pobudza wzrost włosów,  powstrzymuje ich wypadanie, działa przeciwbakteryjnie. 


SEYSSO- CARBON- WYBIELAJĄCA PASTA DO ZĘBÓW Z AKTYWNYM WĘGLEM 39,90 zł/ 75 ml

Pasta SEYSSO w połączeniu z głęboko remineralizującym składnikiem nanoXIM, ksylitolem i olejem kokosowym, tworzy kompleksową formułę dbającą o zdrowie i wygląd zębów oraz dziąseł. Głęboki, czarny kolor zawdzięcza aktywnemu węglowi, który delikatnie wybiela zęby, usuwając z nich przebarwienia i osad.



WODA REDOX- JONIZOWANA WODA ALKAICZNA W SASZETCE 4 zł/100 ml

Woda Redox posiada właściwości, które w najprostszy sposób wymagają niwelowania kwasowości i redukowanie wolnych rodników. Już wiele lat wstecz, napoje o podobnych właściwościach znalazły swoje zastosowanie w Japonii, USA, Australii i Kanadzie.

FELIKS- BATONIK BIAŁA MORWA 2,80 zł/ szt.

Niewinna przyjemność na podstawie cukrów naturalnych. Zawiera białą morwę z Pamiru, rosnącą w górach Pamir w Centralnej Azji. Suszone owoce morwy są prasowane i formowane w batoniki.

Zawartość pudełeczka bardzo mi się spodobała. Widać, że przyłożono staranności co do doboru produktów.  Najbardziej ucieszyłam się z odżywki do włosów oraz małej rękawiczki od GLOV. Co do reszty produktów to także mi się przydadzą. Batona i wodę już wypiłam. Było pysznie. Maseczek nigdy za wiele. Tak samo pasty. Pudełeczko oceniam na 10/10. 

Ps. Takie pudełeczko zamówicie tutaj.

PS. Kochani, a może ktoś z was poszukuje maszyny cnc? Znalazłam bardzo fajny sklep, który ma w swojej ofercie używane i nowe maszyny. Myślę, że warto do niego zajrzeć, bo można sporo zaoszczędzić. Sklep ten nazywa się Automaten-technik.

You Might Also Like

22 komentarze

  1. Zawartość całkiem fajna, tylko ta woda mi za bardzo tu nie pasuje. Zamiast tego produktu wolałabym jeszcze jeden batonik:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Najważniejsze, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ja posiadam z EFEKTIMA ten krem i nawet daje radę, dzisiaj robiłam sobie z tej firmy maseczkę i cera jest odświeżona i oczyszczona ! a od dłuższego czasu poluje właśnie na GLOV, więc fajnie , że ci się w pudełku trafiła :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zainteresowała mnie tylko odżywka, reszta zdecydowanie by mi się nie przydała :D

    OdpowiedzUsuń
  5. podoba mi się to pudełko, szczególnie zestaw mydełek, zapakowany jak na prezent

    OdpowiedzUsuń
  6. Pewnie sie powtorze, bo juz troszke tresci na temat tego boxu czytalam na blogach, ale swietnie, ze do boxu dodali cos do jamy ustnej. Strasznie ciekawa jestem tej pasty wybielajacej 😁

    OdpowiedzUsuń
  7. Baton i woda musiały być pyszne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi to pudełko średnio by pasowało jedynie co wydaje mi się ciekawe to te mydełka

    OdpowiedzUsuń
  9. Mi się bardzo podoba zawartość tego boxa. Nie mogę doczekać się testów pasty - dzień przed otrzymaniem paczki otworzyłam nową więc muszę teraz poczekać.

    OdpowiedzUsuń
  10. zawartość taka sobie :) glov bym chętnie przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawa zawartość, właśnie zastanawiam się nad zakupem tej rękawiczki GLOV. :) A z reszty nic nie znam więc chętnie bym przetestowała. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Podoba mi się bardzo zawartość tego pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jestem ciekawa działania tej pasty do zębów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Byłabym zadowolona z takiej zawartości :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zawartość całkiem przyjemna. Chętnie widziała bym takie pudełko w swoich rękach

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem bardzo ciekawa działania tego serum :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Tej pasty do zębów jestem najbardziej ciekawa:>

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ciekawa jest zawartość tego pudełeczka !:)
    Zapraszam do mnie do komentowania i obserwowania :
    https://typdziewczyn.blogspot.com/2018/09/moje-paznokcie-bez-hybryd.html

    OdpowiedzUsuń
  19. Chętnie sprawdziłabym ta węglowa pastę do zębów;>

    OdpowiedzUsuń