Konkurs z CRP we Wrocławiu

18:12


Cześć kochani.
Dzisiaj przychodzę do was z konkursem. Wraz z CRP we Wrocławiu przygotowaliśmy dla was malutki konkurs, w którym do wygrania jest wybrany przez was kurs e-learningowy (przez internet).


Regulamin.
1. Konkurs trwa od 15.09. 2018 r. do 30.09.2019 r.
2. Organizatorem konkursu jestem ja i CRP we Wrocławiu.
3. Fundatorem nagrody jest CRP we Wrocławiu.
4. W konkursie mogą wziąć udział tylko osoby pełnoletnie.
5. Konkurs nie jest grą losową.
6. Konkurs jest organizowany dla moich obserwatorów.
7. By wziąć udział w konkursie, wystarczy odpowiedź na pytanie "Jaki kurs Ci się marzy i dlaczego?"
8. Zgłoszenie należy przesłać w komentarzu według wzoru podanego poniżej.
9. Dane osobowe (e-mail) są przetwarzane tylko na potrzeby konkursu i zostaną usunięte po jego zakończeniu.
10. Do wybranej osoby odezwę się dzień po zakończeniu konkursu.

Wzór:
Obserwuje jako:
Odpowiedź na pytanie:
E-mail:




You Might Also Like

1 komentarze

  1. Obserwuję jako: Suzane Kate
    Odpowiedź: Moim wymarzonym kursem jest kurs na pośrednika nieruchomości. Wykorzystałabym wiedzę i połączyła z zainteresowaniem dekoracją wnętrz. Zawsze marzyła mi się praca agenta nieruchomości, który z rudery robi apartament.
    e-mail: zuzanna.suzi.zertka@gmail.com


    ZAPRASZAM DO MNIE!
    Byłoby mi miło, gdybyś zadała mi pytanie do Q&A, które planuję zrobić.

    Mój blog
    Mój kanał na Youtube

    OdpowiedzUsuń