Openbox pudełeczka Chillbox- edycja wrzesień 2018

18:30

Cześć kochani.

Jak u was z pogodą? U mnie nastała prawdziwa jesień. Za oknem szaruga i jest strasznie zimno. Dzisiaj już nawet założyłam płaszczyk. Pomimo tego i tak zmarzłam.

Niedawno dotarło do mnie kolejne pudełeczko od Chillbox. Jesteście ciekawi, co się w nim znalazło? Jeśli tak to zapraszam was do dalszej części postu.


KSIĄŻKA- RÓŻNE 37,90- 43,90 zł

Dopełnieniem relaksu jest oczywiście książka! Jak zawsze pięć gatunków do wyboru! A Ty jaki gatunek wybrałaś? Kryminał? Romans? Obyczaj? Przygodówkę? Czy może fantastykę?


SKAKANKA- 7,99 zł

Tak jak obiecywaliśmy- rzecz, którą najprawdopodobniej miał każdy z nas w dzieciństwie, a obecnie służy jako całkiem dobre narzędzie do uprawiania fitnessu. Tak więc mamy dla Ciebie wyzwanie! 30 dni skakania na skakance <3

DEZODORANT ROLL-ON 24H- BASICLAB 30,00 zł

W aktywnym boxie nie mogło się obejść bez produktu zapewniającego ochronę przed poceniem! Dezodorant roll-on 24h zapewnia ochronę przed poceniem oraz powstawaniem przykrego zapachu. Za to utrzymuje świeżość i suchość pod pachami. Zalecany jest do pielęgnacji bardzo wrażliwej skóry pod pachami.


KOREAŃSKA MASECZKA PEEL-OFF Z OGÓRKA - PUREDERM 6,90 zł

Po kąpieli i treningu czas na maseczkę! Głębokie oczyszczanie i nawilżanie! Purederm botanical choice to maseczka głęboko oczyszczająca peel-off z Ekstraktem z Ogórka delikatnie usuwa zanieczyszczenia i martwy naskórek, a ekstrakt z ogórka pozostawia skórę nawilżoną, gładką i jedwabistą.

ŻEL POD PRYSZNIC- VIS PLANTIS 13,99 zł

Po dobrym treningu nie ma wyjścia- czas na prysznic. Dlatego zapraszamy Cię do wypróbowania nowej linii kosmetyków od Vis Plantis! Łagodny żel miło otuli zmęczone wysiłkiem ciało. Cudo!


DELIKATNY SCRUB O TWARZY DO SKÓRY DELIKATNEJ Z WIÓRKAMI KOKOSA- BEAUTY JAR 16,41 zł

Delikatny scrub do twarzy do skóry delikatnej CREME BRULEE z wiórkami i płatkami kokosowymi, wraz w połączeniu z cukrem pudrem tworzą wyjątkową mieszankę. Lekki proszek jest najbardziej naturalnym środkiem złuszczającym. Kokos natomiast tworzy warstwy ochronne czyniąc skórę mniej wrażliwą. Oczywiście peeling nadaje się do użytku na całym ciele, a nie tylko na twarzy.

MASŁO DO CIAŁA ASPAR Z MLEKIEM OŚLIM- IDUMNB COSMETICD 23,37 zł

Po udanym peelingu i kąpieli? Czas na odpowiednie nawilżenie skóry! Wyjątkowa proporcja cennych składników naturalnych pozwoliła stworzyć unikalny w swoim działaniu krem do ciała. Witamina E chroni skórę przed niekorzystnymi skutkami działania wolnych rodników. Masło shea w swojej  strukturze przypomina lipidy skórne regenerując ją i utrzymując właściwy poziom jej nawilżenia. Olej ze słodkich migdałów poprawia jędrność skóry, opóźnia efekty starzenia, a jednocześnie jest doskonałym emolientem, który pokrywa skórę cienką warstwą zabezpieczając ją przed utratą wody. Zawarte w oleju migdałowym kwasy linolowy i oleinowy uelastyczniają skórę. Dodatek mieszaniny naturalnych olejów stworzył naturalny krem o niespotykanej konsystencji.

HERBATKA EKOLOGICZNA DLA AKTYWNYCH- DARY NATURY 3,59 zł

Po każdym treningu i aktywnym działaniu należy się odpowiednio nawodnić! Świeży, charakterystyczny napar, doskonale orzeźwia i delikatnie pobudza umysł i ciało. Naturalne bogactwo składników zawartych w mieszance docenią zwłaszcza osoby dbające o szczupłą sylwetkę i prowadzące sylwetkę i prowadzące aktywny styl życia! Idealnie wpisuje się w ideę boxa pełnego aktywności.

Przyznam, że te pudełeczko średnio mi przypadło do gustu. Poprzednie, które miałam, było lepsze, ale te też nie jest jakieś bardzo złe. Bardzo ucieszyłam się z maseczki oraz dezodorantu, ponieważ zamiast 24h trafił mi się 72h. W dodatku mam już jeden antyprespirant od tej firmy i jestem nim zachwycona, więc kolejny to świetna sprawa. Zadowolona jestem także z maseczki oraz książki. Będzie z nimi mały relax. Reszta produktów jest dla mnie zwyczajna, ale ich nie przekreślam. Jestem ciekawa, co znajdę w kolejnym boxie.

You Might Also Like

5 komentarze

  1. Osobiście zawartość przypadła mi do gustu, niestety nie znam poprzednich pudełeczek, więc nie wiem czy były lepsze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo średnie pudełko :/ Nie byłabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  3. fajny różnorodny box, ta herbatka by mi się przydała

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem jakoś średnio przemawia do mnie zawartość :D Książkę z chęcią bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo interesująca zawartość. :)

    OdpowiedzUsuń