Tipli- portal dzięki, któremu zakupy się opłacają

15:03

Jak każda kobieta lubię czasami zaszaleć... z zakupami oczywiście. Nie raz wydałam na prawdę sporo pieniędzy na zakupy online, a później żałowałam. Odkąd mam jednak dzieci musiałam zacząć oszczędzać, by odłożyć na ich przyszłość. Jednak nie mogłam w ogóle zrezygnować z zakupów ubrań, bo przecież dzieci powinny mieć ciuszki, jak najlepsze jakościowo. Zaczęłam, więc szukać jakiegoś rozwiązania. I tak natrafiłam na stronę Tipli.pl.


Tipli to platforma działająca na zasadzie cashback. To znaczy, że robiąc zakupy przez internet, możemy otrzymać zwrot wydanych pieniędzy nawet do 25%. W ofercie Tipli znajdziemy około 2000 sklepów. Dużo prawda?


Oprócz samego zwrotu na Tipli znajdziemy także kupony rabatowe, np. do Allegro. Zniżki te sięgają nawet 60%. Czasami możemy spotkać także rabaty pieniężne, czyli np. -100 zł od zamówienia.



Na Tipli możecie zarejestrować się i bez problemów korzystacie z portalu. Minimalny próg wypłaty to 1 złotówka. I to właśnie wyróżnia ten portal na tle konkurencji, która  ma naprawdę wysokie progi minimalne.  Na Tipli spokojnie możemy wypłacić pieniądze już po pierwszych zakupach. Super sprawa.

You Might Also Like

2 komentarze

  1. Ja się już zarejestrowałam na tej stronie i rzeczywiście pierwszy zwrot już otrzymałam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Znam tę stronę z blogów. Wiele dziewczyn o niej pisało, ale mi nie jest potrzebna ;)

    OdpowiedzUsuń