Poznaj orzeszki od Beskidzkich

20:00

Cześć kochani.


Chyba nie tylko ja lubię sobie czasami podczas filmu lub pracy na komputerze coś pochrupać. Myślę, że większość z nas to lubi. Ja staram się ograniczać takie przekąski, bo nie chce, by moja waga niedługo pokazała mój numer telefonu zamiast spadku w dół. Czasami, jednak robię sobie taki "dzień wolności żywnościowej" jak ja to nazywam. Oczywiście nie za często. Raz np. na dwa tygodnie, czy na miesiąc. Różnie to bywa. Sięgam wtedy po jakiś napój gazowany, nie zwracam uwagi na to, co jem. Taki dzień to właśnie okazja dla mnie, by pochrupać coś innego niż plasterki jabłka. Ostatnio przy takiej okazji sięgnęłam po orzeszki od Beskidzkie.


Zdecydowałam się na pięć smaków:

  • barbeque,
  • z solą,
  • wasabi,
  • karmelowe,
  • paprykowe;
Nie martwcie się kochani, nie zjadłam ich wszystkich sama. Rodzinka postanowiła pomóc mi w ich chrupaniu, także dużo mnie nie doszło. Mi najbardziej posmakowały te o smaku wasabi. Ostatnio pokochałam jeść wszystko, co ostre. Na drugim miejscu znalazły się barbeque. Mój mąż uznał natomiast, że te wasabi są słabe, że jadł kiedyś bardziej ostre. Jego serducho natomiast podbił smak barbeque. Najmniej posmakowały mi orzeszki z solą. Kiedyś w dzieciństwie jadłam je na potęgę, co widać po mnie. Nie przepadałam za to za tymi w skorupce. Teraz to się odmieniło. Te solone chyba mi się po prostu przejadły.


Orzeszki od Beskidzkich są idealnie chrupkie. Nie można się od nich oderwać. Jak już się otworzy paczkę, to ciężko ją odłożyć nie skończywszy. Oferta smaków jest bardzo duża. Ja przedstawiłam w tym poście tylko pięć, a jest ich więcej. Każdy smakosz orzeszków znajdzie coś dobrego dla siebie. 

Jedliście orzeszki od Beskidzkich? Jaki smak jest waszym ulubionym?

You Might Also Like

29 komentarze

  1. Uwielbiam orzeszki! Tych Wasabi jeszcze nie jadłam, muszę spróbowac:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja i mój mąż uwielbiamy orzeszki, tych jeszcze nie próbowaliśmy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja była Uzależniona od takich przekąsek. Teraz jem je rzadziej ale nadal lubię.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam te o smaku wasabi . Idealna przekąska :)

    OdpowiedzUsuń
  5. moje ulubione, bardzo je lubię podjadać

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja lubię takie przekąski, narobiłaś mi ochoty i chyba dzisiaj sobie kupię coś dobrego;D

    OdpowiedzUsuń
  7. mój chłopak je uwielbia, szczególnie tą chrupiącą otoczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam BBQ więc mogłabym je jeść dosłownie w każdych ilościach. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubię orzeszki tej firmy. Muszę wypróbować wersję Barbeque jak gdzieś napotkam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiamy tego typu przekąski nasze ulubione to te z posypką paprykową.

    OdpowiedzUsuń
  11. Zajadalam dzis w karelowej otoczce w pracy 😍😍😍 moje ulubione 😍

    OdpowiedzUsuń
  12. Wasabi stały się moimi ulubionymi

    OdpowiedzUsuń
  13. już dawno nie jadłam orzeszków :) ciekawa jestem jak smakują te

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam takie przekąski, są strasznie wciągające ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. O fajne :D takich jeszcze nie jadlam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Barbeque pewnie polubiłby mój narzeczony ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię takie przysmaki zwłaszcza gdy oglądam film to są fajnym dodatkiem

    OdpowiedzUsuń
  18. Kiedyś może i bym się ucieszyła z takich przekąsek a teraz raczej tego unikam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Uwielbiam orzeszki, ale tych jeszcze nie jadłam .

    OdpowiedzUsuń
  20. Takie przekąski to nie dla mnie ;) wolę coś zdrowszego ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo lubię takie przekąski :) orzeszków z wasabi ni próbowałam chociaż od dawna mam ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Orzeszki to ja lubię, zwłaszcza w miodowej polewie.

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbia takie przekąski. Są idealne do wspólnego oglądania filmu.

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeszcze nigdy nie jadłam tych orzeszków w wersji na słodko :) muszę wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam. Zwłaszcza paprykowe. Chrupie zawsze przed tv.

    OdpowiedzUsuń
  26. Same pyszności kochana tu widzę :D

    OdpowiedzUsuń