Revers- HD BEAUTY EYESHADOW KIT

15:00

Cześć kochani <3

Jak tam wasze humorki? Mam nadzieje, że są dobre. Mój już trochę lepszy. I mam nadzieję, że z dnia na dzień będzie coraz lepszy.  Dzisiaj przygotowałam dla was kolejną recenzję kosmetyku od Revers. Tym razem będzie, to paletka cieni, a dokładnie HD BEAUTY EYESHADOW KIT. Mam nadzieje, że nie macie jeszcze dość Revers, a tym, co mają dość, obiecuję, że to na jakiś czas ostatni post o tej firmie :)


HD BEAUTY EYESHADOW KIT to nic innego, jak mała paletka cieni. Znajdziemy w niej cztery cienie. Moja wersja to numer 04. Znajdziemy w niej takie cienie jak:


  • Beżowy- cień satynowy,
  • Turkusowy- cień metaliczny,
  • Granatowy- cień perłowy,
  • Biały- cień matowy;

Cienie zapakowane są w średniej jakości plastikowe opakowanie. Napisy na opakowaniu nie ścierają się. Do cieni dołączona jest pacynka, ale osobiście jej nie używam. Jakość cieni, można ocenić na dobrą, nawet bardzo dobrą. Cień granatowy dość mocno się osypuje. Przy pozostałych zauważyłam tylko niewielki opad. Pigmentacja jest zadowalająca. Szczególnie metalicznego cienia. Nałożony na powiekę palcem daje efekt WOW nawet bez żadnej bazy pod spodem. 


Uważam, że te cienie, jak na swoją cenę są świetne. Myślę nad zakupem kolejnej paletki z tej serii. Tylko tym razem postawię chyba na coś z różowym cieniem. Wy co sądzicie o tej paletce i jej pigmentacji?

PS. Za kilka dni na instagramie pojawi się makijaż wykonany tymi cieniami.

You Might Also Like

18 komentarze

  1. Mi z niebieskim nie po drodze, ale różami bym nie pogardziła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Turkusowy ma bardzo fajny pigment, aczkolwiek ja nie jestem fanką niebieskich i zielonych odcieni na powiekach ;) Mimo to, widać że paletka warta swojej ceny ;)
    Buziaki,
    https://ysiakova.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie byłby to wariant kolorystyczny dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mialam cienie od revers jednak nie bylam zadowolona z ich pigmentacji. Natomiast jestem wielka fanka ich bazy pod makijaz.

    OdpowiedzUsuń
  5. to nie moja kolorystyka ale jestem ciekawa jaki makijaż powstanie z tymi cieniami

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam inną paletkę od revers. Nieco bardziej rozszerzoną :) te czwórki bardzo mi się podobają pod względem praktycznosci. Można bezproblemowo zabierać ją na wyjazdy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. niestety ale ta paletka raczej nie trafia w moje gusta, ale moze znajde dla siebie inne kolory

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie przemawiają do mnie produkty tej marki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Już się nie mogę doczekać makijażu jaki wykonałaś tą paletką.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paletka kojarzy mi się z cieniami z kiosku RUCHu. Niestety marki nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie paletki cieni nie są kompletnie dla mnie. Nie są dla mnie praktyczne.

    OdpowiedzUsuń
  12. No pigmentacja zachwytu wlasciwie nie rwie. Ale sprawdzilabym mimo wszystko inne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam te cienie w innych kolorach i jestem z nich zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie moja kolorystyka, ale może spojrzę na inne :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładna i poręczna paletka, niestety to nie moje kolory.

    OdpowiedzUsuń