Black Bag

20:36

Hej.

Ostatnio mamy ciepłe słoneczne dni. Prawie w zupełności spędzam je na świeżym powietrzu. Choć jestem codziennie wyczerpana spacerami, to jednak jestem szczęśliwa. Przynajmniej się nie lenie. Wykorzystałam także piękną pogodę i wybrałam się do miasta po wyprawkę do szpitala. A wy jak spędzacie te słoneczne dni?



Stylizację, którą możecie zobaczyć w dzisiejszym poście, tworzy sukienka, którą pokazywałam już wam na blogu (tutaj). Teraz gdy brzuszek urósł noszę ją jako tunikę. Do niej założyłam czarne cienkie legginsy oraz białe trampki typu slip on. Jako dodatki dodałam choker oraz torebkę, którą ostatnio zakupiłam w sklepie Rosegal.



sukienka- Romwe
legginsy- no name
buty- no name
choker- Zaful
Torebka- Rosegal

You Might Also Like

6 komentarze

  1. Torebka cudowna! Od dawna takiej szukam.
    Kochana zapraszam Cie do wzięcia udziału w konkursie na moim blogu ♥
    http://m-grabowska.blogspot.com/2017/05/konkurs-z-sammydress.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie słoneczne dni, wybieram się wtedy z aparatem w jakieś zielone miejsca. :)
    Bardzo mi się podoba stylizacja, uwielbiam połącznie czerni bieli. ♥

    singo-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię połączenie czerni z bielą .Ja chodzę na spacery i staram się wykorzystywać taką pogodę niż siedzieć w domu ^^

    http://sparklyandclassy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hello my dear;)

    Very nice colours;) I love your look a lot. I am following your lovely blog right now;)

    Hugs from Germany
    Isa
    www.label-love.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wyglądasz. Co do słonecznych dni to rzeczywiście miła odmiana po tym co zgotował początek miesiąca,oby tylko to słońce nie przesadzało bo mam sporo roboty na dworze a nie lubię być podsmażanym... Pozdrawiam serdecznie ciebie i twoje pociechy.

    OdpowiedzUsuń