Paleta cieni od Rosegal

22:08

Która z kobiet nie marzy o tym, by mieć w swojej kolekcji wiele palet cieni? Chyba żadna. Ja także ostatnio zakupiłam nową paletę.



Paleta pochodzi ze sklepu Rosegal (Rosegal pink-casual-dresses Summer 2017 Promotion)  Zawiera 88 cieni. Większość z nich to cienie błyszczące. Ja wybrałam wersję z bardziej naturalnymi cieniami, jednak w sklepie widziałam, że paleta występuje także w bardziej odważnych kolorach.


Niestety paleta przyszła uszkodzona. Cień, który moim zdaniem jest najładniejszy, przyszedł ukruszony. Oprócz tego paleta ma także pękniętą przykrywkę przy tych takich w tykach do zamykania. Mimo wszystko jestem zadowolona z palety. Jak za taką cenę wydaje się świetna. Nie używałam jej jeszcze, jednak wykonałam swatche na ręku. Pigmentacja jak na chińską paletę jest naprawdę całkiem spoko. Mam nadzieje, że na oku również będzie wyglądało to ok. A wy macie jakąś paletę z tego sklepu?

You Might Also Like

12 komentarze

  1. Ciekawe kolorki. Bardzo dużo ich jest :)

    tutajjestem-lekkomyslny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. wooow ile kolorów, szkoda że nie pokazałaś jak prezentują się na oku :)

    >> vanillia96.blogspot.com <<

    OdpowiedzUsuń
  3. ja nie marze, bo nie uzywam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne kolory! :)

    Pozdrawiam ♥
    yudemere

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale duży wybór kolorów, super paleta:)

    http://wiktoriaotto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. SLICZNE KOLORKI I WIDZĘ ŻE PIGMENTACJA SUPER!
    Przy chwili czasu zapraszam do mnie - dobijam do 300 czytelników!
    https://zozolekk.blogspot.com/2017/05/superwoman.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Szkoda, ze ten cien, ktory najbardziej Ci sie podobal dotarl uszkodzony :c kiedys tez zamawialam chinskie kosmetyki ale zle to wplynelo na moja skore wiec zrezygnowalam ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jejku, strasznie dużo kolorków, ale jest przynajmniej w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jaki wybór! :D
    Zapraszam do mnie, może wspólna obserwacja? :)

    veronicalucy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja chyba jestem jedną z tych kobiet, która nie marzy o takiej palecie zwłaszcza, że nie umiałabym jej używać. :)

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. That shades are amazing, I'm in love ^_^
    I'm now following you, follow me back if you want :*
    limitededitionlady.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń